Totalt antall sidevisninger

tirsdag 24. mai 2011

Snart Barcelona weekend..

..... men er litt bekymret for den askeskya... Men vi får x alt vi har, for her er det 2 jenter som vil på shoppingferie!

Vi drar torsdagskveld fra RYGGE altså.. Kommer hjem mandags formiddag.
Jeg leser i min lille guidebok, viktig å være frobredet vet dere! Og så har jeg skummet litt i HAVETS KATERDRAL igjen.. Den er jo fra Barcelona for det meste! Eh, tenke.. Maria del Mar - var det det den kirken het.. den finnes jo i virkelig heten også. Vi har hotell rett bak den store katedralen da. De må sjekkes! Men "mye" har nok forandret seg siden 1500 tallet!

Får ikke lagt inn noen bilder i dag, men det får tas igjen når jeg kommer hjem! Euroene får nok bein å gå på!!

...jadda, jeg vet... går glipp av bortekampen mot Strømsgodset på lørdag.. Men skal nok sørge for å få resultatet så fort som mulig alikevel! Viktig det se! Og i morra er det nok engang cupkamp.. Drømmen om ULLEVÅL vekkes til live!

Vi blogges pluttselig igjen! 

1 kommentar:

  1. Takk for helsing i bloggen min☺

    Heldig du som bur ein time frå Nordby☺
    Alt er langt vekke når ein bur på vestlandet...☺

    Ha ein fin kveld☺

    Klem M♥

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..