Totalt antall sidevisninger

mandag 30. mai 2011

Tilbake fra BARCELONA!

Barcelona var en kjempefin by som så absolutt kan anbefales! Jeg og Mona koste oss noe innmari! Mye tælling! Endel "turistvirksomhet" utstyrt med kamera ble det, og så shopping å klart. Faktisk ikke så super mye av det siste, men noe ble da med hjem i kofferten i år også.

Fikk med oss at BARCELONA ble CHAMPIONS LIGA mestere mens vi var der, og det var jo  artig! Vi så kampen (mot Manchester United) på HARD ROCK CAFE mens vi spiste middag.  Mye stemning i gatene i helga, masse klubbtrøyer "ute og gikk" Jeg måtte kjøpe meg en kaffekopp og kulepenn, så har jeg litt lissom.. ps Synd FFK ikke har sååååå mye fint i suporterbutikken...
eh, litt mørkt dette bilde,  men dette var av 4-5 supportere som klatra opp i lysmasta for å juble..

.....og vaniljekaffe til dessert smakte godt... (glemte å ta bilde av hamburgeren på HRC - orket ikke alt, det er jo sååå mye mat der! )

Og så fant vi Santa Maria Del Mar kirken, fra boka HAVETS KATEDRAL. Vi kom midt i en gudstjeneste (turister fikk gå inn bakerst) , så det ble ikke så mange bilder forover. Artig å se den i virkeligheten, mye er jo sant i boka :-)

og her er den store katedralen. Vi gikk ikke inn, for det var ca 10 meter kø når vi skulle inn.. 

Tok en kabelbane. Flott utsikt! Disse 2 jentene har ikke høydeskrekk nei!!

Kyllingpaella..
 Cappucino

Prøvde oss på tapas til lunsj.. dette er "mitt" !! (Mona hadde poteter, stekte champinjonger og kyllingkroketter)

Brownie. Men litt skuffandes, minna mer om sjokoladekake. Men god smak da.

Grønnsakspaella.

hm. Ja det var vel det jeg tok bilde av. Mangler altså bare hamburgeren, + Cesar salat + iskuler +  mer kaffe...

Shopping resultatet får komme når klærna har tørket... må jo en tur i vaskemaskinen..


Ha en koslig uke alle sammen. :-) klem!

6 kommentarer:

  1. Aj, snakk om å være på rett sted til rett tid! Regner med det ble liv og røre under/etter kampen! Hærlig å være på tur!

    SvarSlett
  2. Godt dere ikke ble askefaste.... Høres ut som dere hadde det gøy;-) Velkommen hjem igjen:-)

    SvarSlett
  3. Morsomt å se bilder fra katedralen forresten, selv om jeg aldri orket lese ferdig boka:p

    SvarSlett
  4. Elin; ja vi hadde virkelig flax med valg av denne helga!! Morsomt!

    MyrteMy; LENGE siden sist nå! Skjerpings! Elsker den boka, jeg.. Men jeg har nettopp sleti meg gjennom Fatimas hånd f.eks.. Drageløperen har jeg begynt på nå..

    Hvor ble det av VÅRE turplaner da tro... Blåste bort? Skjerpings! Stockholm var jo så koslig!

    Håper vi ses i sommer altså. klem fra meg og katten :-)

    SvarSlett
  5. Hei.

    Der var du, jo. Hyggelig å hilse på deg, men jeg tror ikke jeg har sett deg før. Jeg var nemlig rimelig sikker på at jeg hadde det.

    Du er så flink å reiser mye. Har du flere reiseplaner på agendaen da?? Liker å reise selv. Det nærmeste er DK til sommeren, så får vi heller se ann litt utover høsten.

    Ikke noe kamp før mot (S)Æsjbårr. Da måååå vi vinne. Noe annet er flaut...

    Ha en fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Flaut - der sa du det!
    Nei, jeg har heller ikke sett deg før..

    Nei, ikke flere reiseplaner til utlandet i år.. tror jeg..

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..