Totalt antall sidevisninger

søndag 5. juni 2011

Bøker !

Jepp - "dette" har jeg drevet med den siste uka! (vel, har 50 sider igjen av tusen strålende soler, som jeg sluker rått i kveld..) Tenkte det var greit å lese disse 2 etterhverandre, jeg.. (Men historiene er jo 2 forskjellige) Har sett Afganistan med litt andre øyne nå den siste uka kan man si.. Kommunisme - Taliban - galskap - håp - vennskap - og bittelitt kjærlighet.. Og så har jeg endelig kjøpt meg  Ipod... Har ikke fått kopiert over mer enn 600 sanger (på den andre - Creative - har jeg ca 1400..) slet vettet av meg for å få dataen til å forstå at jeg har kjøpt meg ny, og at musikken ikke skal kopieres til Creative lengre... MEN jeg fikk da over noen.. hvorfor de andre ikke ble med aner jeg ikke.. MEN det er jo skandale - for jeg har bare den siste til Meat Loaf nå! Må jo ha minimum 10 cd der!! Så jeg må slite litt til..

Jobbehelg og masse sol, NYDELIG!! Har til og med fått ekstra farge!
Nei, skal jeg gå ut å vanne grønnsaksbeddet mitt... Tomatplantene må vannes 2 ganger om dagen når det er knallvarmt.. De protesterer endel over ettermiddagsola stakkarr.. BLADENE er vel ikke helt perfekte kan man si!! Pottepaprikaen (5 stk) står inne. 1 paprika har begynt å vokse! Flere blomster. Morsomt! Tørr ikke sette de ut. En agurkplante er kjempe fin, de andre litt mer tufsette i bladene/blomstene - men gir ikke opp enda!

Ha en fin fin uke! Håper sommerværet holder seg! (men har jo ikke akkuratt så mye arbeidslyst når verandaen roper på meg da!! hihihhi) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..