Totalt antall sidevisninger

søndag 19. juni 2011

MASH søndag!

Etter en nydelig frokost på mitt nye kjøkkenbord;
(legg merke til Barcelona koppen min, tror jeg har glemt å ta bilde av den etter turen..)
Sså ble det et par timer data (....) og deretter leste jeg ut denne boka...
Vimsa litt rundt, før jeg fant frem en ny bok... (sommerprosjektet mitt er å lese masse bøker nemlig!) Det ble Anne Holt`s Salige er de som tørster . Ikke akkuratt favoritt serien min, men man finner jo så mangt på Fretex.. sikkert lett å selge videre på finn tenkte jeg.. Men det ble ikke mange sidene før jeg fant ut at jeg heller skulle sette meg godt til rette i godstolen!


MASH! Tenk, hele 5 episoder på zebra! fra kl 12.00 ! Jeg var jo i himmelrike!! love it!! 
.... for jeg har jo selvsagt ikke sett noen av disse episodene før.. aldri. ikke i det hele tatt.. kan jo heller ikke si i løpet av 5 min hva hver enkelt episode handler om heller.. neida.. helt sant... pokerfjeset er på plass. 
Var fra sesong 11 i dag. Koreakrigen nærmet seg slutten. BJ ble sendt hjem. (Men vet han ikke rekker flyet, så han kommer tuslendes tilbake) Hawkeye klikket. Presten ble døv (og han blir også snart sendt hjem pga det) 

 oj
, nå er det 3t til kamp!! GLEDER MEG!!! 
RØDE OG HVITE ER DE BESTE - HEIA HEIA FREDIKSTAAAAD! 

4 kommentarer:

  1. Åh herregud for en dårlig kamp!! Tape for et bånnlag på hjemmebane! Fy f

    Vinket, Mona C, men tror ikke du så meg akkuratt da. Neste gang.

    SvarSlett
  2. Hei.

    Dette var flaut. Joda, jeg vinket og heiset skjerfet da du gjorde det. Men jeg satt og de rundt meg sto. Vi kom heseblesende inn på stadion midt i For Fredrikstad og var en smule stresset kan du si. Neste gang skal jeg være ute i litt bedre tid.

    Ha en fin dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. Synd det gikk så dårlig...bedre lykke neste gang;-)) Takk for koselig hilsen hos meg, alltidk like kjekt;)
    Klem på deg også!
    Anne Karin

    SvarSlett
  4. Hei igjen.

    Joda, jeg var på jobb til kl 16. Satte meg i kassa ca 15.30 og satt tiden ut. Synd jeg ikke fikk hilst på deg.

    Hurra for cupavansement. Endelig fikk vi tørka vekk fliret til han fæle Fagermo. Makan til arrogant type.

    Til onsdag tror jeg ikke mannen blir med på kamp. Nå er han lei av å se dårlig fotball. Så da blir det meg og jentene, tenker jeg.

    Vi sees.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..