Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. juni 2011

Nyyyyydelig!

3 poeng altså!!! hihihihi (Mot Haugesund altså) VIKTIG!

.... og det er jo enkelte som liker å komme tiiiidlig..



Sånn, og så et bilde av deg da Mona C! (ja jeg tror jeg fikk blingsa på riktig seksjon hvertfall..)

ps : det ble en daimis i pausa gitt... var jo rene sommervarmen hos meg jo! risikerte faktisk å bli BRUUUUUN!! (eller lyserosa er vel også en treffende farge...) 
Men til mitt ynkelige forsvar, så SYKLET jeg faktisk... så da kan jeg jo lissom unne meg en is da... Det tar 20 min til byen, og 25 min hjem. (litt mer bakke hjem..) 

Ha en god og varm onsdag videre! klem fra en rød og hvit Ann-Kristin 

 

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Der sitter vi jo... Jeg, min svigerinne i rødt og 12 åringen. Hælle måne, jeg ser stor ut... Huff.
    Prøvde å vinke fra gjerdet, men du så meg ikke. Kanskje jeg skal rope neste gang. Hihi...

    Godt med 3 poeng. Spillet var litt bedre nå, men for et sjansesløseri. Skal vi slå TIL må disse settes i kassa. Jeg øyner håpet...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. heisann
    mmmmm jeg har også håp om 3 points til mandag.. De har jo så mange sjuklinger for tida.. Hadde vært morsomt å klatre litt til ja..

    huff, synd du var missfornøyd med bilde.. Synes du ser flott ut jeg! Man blir jo litt "posette" i gensere uansett! Jeg hadde på meg min nye (fra Barcelona) hvite sommerkjole/lang topp med blonder. Jeg sitter jo midt i sola.. Bare det er noe i rødt eller hvitt, tenker jeg..

    ha det bra så lenge! ses mandag!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..