Totalt antall sidevisninger

søndag 26. juni 2011

sommerfrokosten min!

Nyyyydelig å sitte ute å spise frokost i sola nemlig! Gjør det så ofte jeg kan. (spise UTE altså, sjelden jeg har mulighet til frokoster...) ....eller - KAN jo spise ute kjapt kl 07.30 også da... våkner kanskje litt før jobb da.. (for å stå opp tidligere, så jeg rekker kaffe, er igrunn uaktuelt..)

hehehe - jordbæra mine trives godt uttafor beddet sitt også.. merklig at de overhode får pressa seg frem! så jeg hadde ikke hjerte til å avlive de stakkars plantene i år..
(pusen fløy fort forbi..)
ps - har spist en neve jordbær allerede!

sånn- det vr det. Nå må jeg løpe ut i sola for en siste innspurt før jobbstart kl 14.30!!
(....og tvi tvi kl 14!!! ) Vimpelen vaier så vakkert ute!

..... litt problemer med å kommentere på meg selv (på jobben/google kontoen) .. så da får jeg "redigere" istedet..
Jepp Mona Christin - det var morsomt med 3 poeng i dag! Fikk dessverre ikke med meg kampen, kun pauseresultetet, men sånn er det jo bare noen ganger. GLEDER MEG TIL ONSDAG!!

2 kommentarer:

  1. Nå er jeg klar for kamp. Vimpelen henger ute og drakta er på plass.

    Tvi tvi...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Endelig en 3-poenger... Dårlig kamp, men greit med seier.

    MC

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..