Totalt antall sidevisninger

mandag 11. juli 2011

Bambi på besøk!

Nå er det leeeenge siden jeg har sett et nydelig RÅDYR her! Har jo skauen inærheten, men det blir jo litt skummelt med alle disse husene og bråkette bilene.. Var vel for et par år siden jeg så en elg rett inærheten.. 
Det var i skumringa, så det ble ikke helt klare bilder.. (Nærmet meg forsiktig i sokkelessen..) 

Har jo hatt nesa i ei bok i det siste... Den siste Cato var vel litt "tunglest", hvertfall i begynnelsen, men det var en bra bok sånn tross alt. Drømmefangeren er en helt greit krimbok. Lettlest. Tysteren var ganske bra, handlinga foregår jo i Fredrikstad og det var jo artig!! Anbefales. I går leste jeg rundt 300 sider av Englenes spill.. Man har jo FERIE!!  (ps - gjorde LITT nyttig i går altså... det dufter nå ajax med sitron.. "ryddet opp" i dataledningene.. brødposeklips kan brukes til så mangt.. )

Litt "knask" må man ha.. sukkererter fra egen hage + moreller fra min far. JØSS nemlig, vi fikk fatt i morellene FØR kråka i år! Har et tre bak et vedskjul også, der kommer det masse, men de er ikke modne enda. KAN jo håpe.. ps jeg har spist ekstremt mange sukkererter den siste uka... ikke rart, siden jeg sikkert hadde 15-20 planter...

Hm... Skal jeg ta meg i sammen og begynne å male kottet mitt tro... dra frem alt.. huff og huff.... kan jo ikke være 100% lat i hele ferien heller!!  MEN det er soooool i dag....
Ha en fin fin uke alle sammen!!  klem fra ANN-KRISTIN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..