Totalt antall sidevisninger

lørdag 16. juli 2011

deilig med ferie..

For det betyr nemlig å være sammen med gode venner først og fremst!!
Om torsdag fikk jeg besøk av min gode vennine & slekning Marianne, som for øyeblikket bor i Trondheim. Glemte selvsagt å ta noen bilder.. (dårlig blogger - skjerpings!) Men vi satt hvertfall ute på verandaen min og koste oss med masssssse jordbær og is. kjempekos! Og så gikk vi tur (Stordammen og Krikenåsen  for lokalkjente) Jeg var så heldig at jeg fikk denne flotte gaven!

Oljen ble testet fredagskveld! Chillioljen.

Dette smakte himmelsk!

Fredag, midt på dagen var jeg sammen med Solveig og Benjamin, vi gikk til skihytta. Hadde med oss kaffetermos.


Og nå skal vi 3 snart avgårde på tur igjen! Denne gangen skal vi kjøre til Vikane, og ta båten over til Hankø. Første båtturen hans altså. :-)

Så ha en fin fin lørdag alle sammen, vi fra Fredrikstad får nyte solstrålene så lenge de er der oppe!
klem og kos fra Ann-Kristin
(oj, lenge siden Truls har vært med på bilder nå.. det får jeg gjøre noe med! hihihihi)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..