Totalt antall sidevisninger

torsdag 7. juli 2011

Ferien starter i morra!

...men jeg har igrunn gira ned tempoet allerede.. 1 dag til å stå opp TIDLIG!

og så må jeg bare si at jeg igrunn er ille "gla i " naboen min akkuratt nå!! Et stikkord: trådløst nettverk... jepp - dere skjønner? måtte krype bort til ham å be om hjelp.. og han spratt opp av sofaen han..
Greide litt selv altså, men så kom jeg meg ikke på nett alikevel.. men huff... skulle jo ha kjøpt en sånn boks som rommer både trådløst, nettet og bredbånd da... nå ble det jo enda flere ledninger... MEN jeg kan altså nå dra med meg pc`n rundt! vov! fremskritt! ps jeg fikk lov å hente ham neste gang jeg trøbla også altså, eller skaffa meg sånn samleboks.. Selvsagt skal jeg benytte meg av det! ... er nok mulig at han pluttselig får litt ekstra hagearbeid/hekkeklipping eller noe sånt.. disse 25åringene (eller noe sånt) er ganske nyttige for oss som nærmer seg de 40... ! nemlig!

Og jeg har også kjøpt meg ny mobil faktisk! Tok en shoppingrunde forrige helg!! (kjøpte det trådløse da, men har ikke rokki å montere det før i dag)  SAMSUNG GALAXY 551 heter vidunderet nå. Har bare hatt Nokia og Sony E. før, og ville prøve noe nytt. Kan jo ikke helt hoppe av alt det nye innen teknologien heller... EH.. måtte også nå be om hjelp.. hahaha.. Det er sånn eget tastatur med knotter. (kan velge mellom det og på skjermen, men da må man jo ha knøttsmå fingre!) Og jeg fikk ikke frem "å" Den stod ved siden av "æ" .. og det ble jo litt rare meldigner... Men heldigvis er det flere smarte vikarer på jobb for tiden.. nr 2 jeg spurte fant ut av det tilslutt. (eh, jeg mener, de er jo IKKE DUMME de som er der fast heller altså, ikke tro det! :-) )  skulle holde knotten inne ei stund altså. With a little help from my friends...

Ny sykkel ble det også om lørdag! Skal selge min "gamle" (5 år) Fikk så vondt i armene og skuldrene, for jeg måtte lene meg frem til styre endel. Denne her er "bysykkel" DBS. (Diamant den gamle, hybrid, dvs terreng også)  Bilde kommer nok.. RØD. Har ikke testa den så mye, kanskje til lørdag. Er jo Glommafestivalen i Fredrikstad nå. Kjedelige greier igrunn, men "må" lissom ta meg en tur alikevel. hm. Ha ikke sett så nøye på programmet, men pleier det ikke være pappbåtene på lørdager tro... de er litt artige..


Har jeg lyst på en kopp kaffe nå tro... er forresta uvant å sitte på den andre enden av stuebordet med dataen! hihihihi Pusekatten har okkupert stolen ute, så jeg får vente med å teste den ute.
Ha en fin fin torsdagskveld videre jenter! (og gutter)
Skal prøve å bli litt flinkere til blogging i ferien min!
Klem fra Ann-Kristin

3 kommentarer:

  1. Så deilig med ferie på trappene. Godt du fikk fikset nettet, irriterende å ikke får bruke pc`en:)
    Ønsker deg en deilig ferie fyllt med solskinngleder!:)
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  2. Ille god ferie til deg og meg :)

    SvarSlett
  3. Hei.

    Grattis med ny mobil og sykkel. Alltid kjekt med noe nytt.

    God ferie til deg. Jeg skal jobbe en uke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..