Totalt antall sidevisninger

søndag 17. juli 2011

Hyggelig Hankø tur!

OPS, dette var visst det eneste "seriøse" bilde jeg tok i går... skjerpe meg neste gang altså..
For han her var jo viktigst denne gang :-) Første båtturen (på 5hele 5 min..) og første turen til saltvann nemlig! Nybørstet for anledningen til og med.. Og så mange spenende lukter!
Gjett om han stortrives! hehehe


Men vi måtte ta kaffekoppen over på Vikane siden (kiosken/v Joker) siden kafeterian/restauranten ikke tilot hunder på uteserveringa... tenk, binde ham ved en stolpe!!! sånt går da bare ikke an!! Neste gang blir det kaffetermos! nemlig!

 Best for en pusekatt å være inne i sånt drittvær... god og varm.


Bare et bevis på at det regner, lissom..

Begynner visst å bli slitt denne koppen her.. men må jo kooooose meg med at det andre laget taper for Sogndal... Men i morra er det våres tur :-)
 Ikke så veeeldig minneverdig disse 2 siste bøkene, men greie nok..

hm. Tenk at jeg har kun 2 uker ferie igjen!! huff.. må nytes!!
Ha en flott uke folkens! klem fra meg til dere <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..