Totalt antall sidevisninger

mandag 11. juli 2011

og nå er kottet mitt ferdigmalt!!

Nemlig! Hvis jeg får ånden over meg, så er jeg igrunn ganske arbeidsom! Dette prosjektet har vært utsatt i mange år gitt! Et kott er lissom nedprioritert angående maling hverfall... Tilsammen 3,5t ble det vel.
Ikke store rommet altså.. Spesielt ikke med denne store fryseren, baksiden av kjøleskapet og varmtvannsberederen.. Veggene var grå(flekkete) før. Hadde jo hvitmaling igjen etter kjøkket, og gangen min. (+ min røde FFK maling..) Malte bare kanten på hyllene.  Hvitmalinga er olje, så jeg får bare smøre meg med tolmodighet å vente på at det tørker..
Imens må jeg bare glane på dette... herreminhatt, kan ikke engang skjønne at jeg fikk alt inn... brukte vel 40 min bare på å tømme rommet.. I pappeskene er det jule og påskepynt altså.


Dere smarte mennesker der ute, har dere forslag på smarte oppbevaringstips?? De 2 hyllene over fryseren tåler ikke så tunge ting altså. vesker, bagger, ekstradyna.. gulvplass er minimalt.. (luka i gulvet må være fri)
Jeg har ei smal skohylle til å henge opp på stanga, men kan kanskje finne noe med andre hengbare hyller med litt plass i. Sendte ei melding nå til ei vennine angående IKEA tur.. eller så kan jeg jo bare dra aleine og. Eller dem har kanskje noe på Skeidar eller lignende. 1,5t en vei er jo seigt å kjøre.

Men NÅ er jeg sulten nå! Lenge siden frokost i halv 9-9 tida nå! (kl er 13.40) Brødskive med jordbær er fristandes nå.. ps er sol fremdeles, men det låser litt... men godt med gjennomtrekk her inne!

1 kommentar:

  1. Hei.

    Alltid deilig å få pusset opp og ryddet litt. Hvis hyllene er litt veike kan du jo skru på kjetting/tau på hvert hjørne og henge de i taket for ekstra støtte. Ellers er jo IKEA oppbevaringens mekka. Skulle vært der en tur selv, men prøve å få til en liten tur til Ikea Aalborg.

    Lykke til med prosjektet ditt.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..