Totalt antall sidevisninger

lørdag 27. august 2011

Blomstershopping..

Måååååtte bare ha litt farger i vinduskarmen igjen... (og andre steder.. :-) )



jepp - litt shopping.. + 3 utelyng til kirkegården.

og denne søte potterosen var en gave tidligere denne uka :-)

Ute regner det i bøtter og spann.. Så kjekt at jeg har jobbehelg igrunn.. Vi vinkes i morra regner jeg med Mona C!! vi går for seier! semifinalebiletten er sikra, det er også særpebilett til 26.9 !! (felt E) skal du??

Ha en fin lørdag videre! klem fra Ann-Kristin

1 kommentar:

  1. Hei.

    Ja, har du sett på makan til vær. Håper det ikke bøtter ned i morgen. Vi sees vettu.

    Semibilletten sikra jeg på tirsdag, fordi jeg skulle ha 2 billetter til og da måtte jeg være tidlig ute. Særpekampen får jeg ikke med meg. Da er jeg i Liverpool. Heller der enn Særp. Hihi...

    Tvi tvi.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..