Totalt antall sidevisninger

fredag 19. august 2011

mine kjære stusselige tomatplanter lever enda.. utrolig nok!

Hm.. ikke mange bilder lengre av tomatplantene mine igrunn.. av forståelige grunner.. de var jo sååå fine da de var små og under oppveksten.. Men jeg har bestemt meg for å vise dem nå. Før de avgår helt av alt regnet.. Men først måtte jeg foreta en aldri så liten "stuss" på fredagskvelden! :-)

Men som dere ser, så kommer det tomater! Har selvsagt plukket og spist 10-15 gule hittill.. Mest små da.
hehehe - må jo le av dem og... Tror nok det har kommet for mye regn, for grenene har rett og slett råtnet (samtidig som det har kommet tomater på dem!!)  Ser ut som det går bedre med dem jeg har hatt i minidrivhuset, men de har blitt nesten KOKT i sommer...

Måtte bare ta bilde av kruspersilla mi som har vokst enormt! (smaker dog ikke noe godt når den er så stor, men skal klippe den ned snart :-) )
kommer flere agurker også.. knudrette først, men glatter seg når dem blir større.

Tok forresta noen fine regnbilder for ei stund siden...
Kanskje forståelig at det blir for mye for de stakkars små... skulle nok kjøpt 20 paraplyer til dem :-)  !!

Ha en fin fin helg alle sammen!!
klem fra Ann-Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..