Totalt antall sidevisninger

lørdag 20. august 2011

shopping

Benyttet fridagen min til noe nyttig shopping... eller, vel.. på handleslista stod det kun vinterjoggesko. Tror dere jeg kom hjem det da? neida!

Soverromsgardiner
2 duker i samme stil
Grønn plante
Treningstøy
3 bøker
Beige, lilla og hvite striper altså. Fra Kid.
2 matchende oppvaskhåndklær kan så absolutt brukes som duker! Nemlig!

Svart Nike t-skjorte og svart Adidas bukse fra XXL. salg selvsagt.
.... og noe mer å lese på...

Knallbra tørkevær i dag her i Fredrikstad gitt!! benyttet sjansen til 3 maskiner med sånt kjedelig sorteringstøy.. (hvit penvask, badematter, sengetøy...)
oj, nå ser jeg at jeg glemte å innrømme at jeg har kjøpt nytt lyse grått fleesepledd på Kid også.. Så katten hoppa opp i sofaen nå nemlig.. Jeg har mørkere grått i samme slag fra før. Det med "grå silkekant" rundt.

Hva skal man ha til lørdagsmat i kveld da tro? Forslag? Omelett til middag da jeg kom  hjem i stad. Har ikke verdens mest spennende fryser eller kjøleskap for øyeblikket nemlig...
Ha en fin lørdag :-)

5 kommentarer:

  1. Hi hi...så herlig å komme hjem med noe nytt i posen til hjemmet! Ikke alltid like lett å finne det man faktisk hadde tenkt eller har bruk for i øyeblikket.
    Det ligger gode enkle tips til lørdagsmiddager inne på den nye matbloggen min. I dag har jeg prøvt lammekoteletter med soppstuing, super godt og laget på et øyeblikk:))
    Spennende med boktips, det er notert!
    Håper du koser deg denne glade og fine lørdagskvelden. Her er det Amanda prisen som gjelder for øyeblikket, etterpå er det film:))
    Og du...takk for herlig kommentar!:)))
    KLEM

    SvarSlett
  2. Ha, ha , det er fort gjort ! Må si jeg kjenner meg veldig igjen :-) Ønsker deg en fortsatt fin helg :-)
    Klem, Nostalgia

    SvarSlett
  3. Anne Karin; vel, finner nok ikke noen lammekotletter i den fryseren min akkuratt nå, men det er ille godt det - minner om Hellas lissom. (Soppstuing står jeg uansett over..) eh, vet ikke om jeg tør skrive hva det ble til kveldsmat.. kornblanding med banan.. Klem!

    Nostalgia; god helg til deg også!

    SvarSlett
  4. Det ble litt shopping på meg også i går. Måtte en tur innom Kremmerhuset i Torvbyen.

    Vi var på grilling i går og det er greit å slippe litt billig unna hva mat angår. I dag blir det noe tatt på sparket. Kjøttpølse, poteter og kålrabistappe. Hjemmelaget så klart.

    Heia guttane i dag. Tromsø er vanskelige borte, men en gang må jo de også tape på eget kunstgress. Det kan skje i dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  5. Heisann Ann-Kristin!

    Tusen takk for hilsen inne hos meg, jeg husker du hadde en kommentar for en stund tilbake som gikk i retning av om vi ventet en til.... Så nei, det er kanskje ikke så rart du ikke ble overrasket ;)

    Når det gjelder shoppingen så syns jeg du klarte deg bra, du fikk jo tross alt med deg noe som hadde med trening å gjøre! ;)

    Ser Mona C skriver at Tromsø er vanskelige på hjemmebane, det viste seg jo å være riktig... Dååårlig kamp! Vi var i Tromsø og så TIL-FFK for noen år siden, da vant FFK 0-1! :D Det var stas! Forøvrig en fantastisk by! :D

    Ha en nydelig uke!
    Klem

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..