Totalt antall sidevisninger

onsdag 14. september 2011

Liten onsdagshilsen bare

Så utrolig deilig at det hverken regnet eller blåste når jeg tittet ut i dag tidlig!! Alt var så stille! Manglet jo bare fuglekvitteret! 

Ble en liten shoppingtur i dag, handlelisten var en full gul lapp (hva pokker`n skrev vi på FØR de gule lappene kom??? hehehe ) 
MEN kom hjem med minimalt.. ny potetkjele til min far (den han har nå er "en smule" brent i bunn...) Han får få den FØR farsdagen i november tenker jeg.. 
Har lyst på nye kjøkkenredskaper som er FARGERIKE og i silikon, men NÅ fant jeg jo ingenting jeg hadde lyst på.. mye svart, og det har jeg jo fra før.. Men den som leter lenge lykkes tilslutt!! (Rød visp og bakepensel har jeg)

Noen som har "problemer" i stooore matbutikker?? I dag stoppet det fullstendig opp for Ann-Kristin!! (Ica Maxi Østfoldhallen for lokalkjente) Jeg holdt meg faktisk til handlelista, men kjære... jeg må jo være søstra til VINGLEPETTER!!! Nemlig! ...og så ser vi på den hylla der, næmmen, tror jeg går tilbake, en gang til.. oj, hva er det borti der tro? subbe subbe, jøss, HVA er det tro? 10 meter tilbake. NEI SMÅ BUTIKKER PASSER NOK BEST! KAN IKKE HA FOR MANGE VALG!!! Hihihihhihi 

Nei nå er det på tide å trykke på fjernkontrollen!! 
Ha en fin fin onsdag videre!! 
klem

2 kommentarer:

  1. Den butikker er ALTFOR stor. Liker meg ikke der. Titter bare innom når de har 10 kroners uke. Ellers blir det Rema da vettu. Der er jeg iallefall kjent. Hihi.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. hihihi - godt du er kjent på Rema Mona! Kan ikke skjønne det!! MEN dem har mye spennede eksotiske ting da!! Bortved de asiatiske sausene, krydderet, nudlene osv.. Det var vel rundt den reolen jeg gikk 2 ganger...

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..