Totalt antall sidevisninger

søndag 4. september 2011

På tide med et innlegg igjen kanskje..

Ikke alltid tida strekker til lissom..
Har gjort litt i dag da... ytterst sjelden jeg baker noe USUNDT men i dag gjorde jeg det gitt.. skal gi bort endel av dem da. (men noen havner nok i fryseren min alikevel.. kun til "lørdagsgodt" altså!! må jo passe bikiniformen også!! hahaha)

....nå begynner jeg å bli lei regn !!! 
Hadde ikke tid til å legge inn bilder av hagleskura tidligere denne uka, så nå kommer`n!
Dere kan tenke dere HVA jeg var mest bekymret for vel???? stakkars små.... 
 
Jaja skal jeg ta meg en lunken bolle tro, og se videre på 3 MASH episoder.. (men jeg kan dem lissom bra utennatt også, så takler å gjøre noe annet innimellom :-) )
Ha en fin fin søndag videre!!

4 kommentarer:

  1. Åhhh, boller :) De så bra gode ut!

    Kos deg med søndagen, Ann-Kristin :)

    SvarSlett
  2. Hei.

    Boller liker vi, men baker jeg de? Nope... Har prøvd et par ganger og de blir så harde at de kan slå ihjel en dau danske. Men eplekake er jeg suveren på. Det lagde jeg i dag da vi skulle til svigers en tur.

    Vinket forrige kamp, men du så ikke hitover da jeg vinket. Tror det sto noen foran deg som dekket til. Neste gang skal jeg vinke ved gjerdet hvis du sitter på plassen din.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  3. åja, snakket vel med kollegaen min frem til kampstart nesten. Vinket senere, men da så ikke du meg :-) Viktigste er jo at "tanken" er der!

    hihihi - måtte le da jeg leste om bollene dine !! Prøv den ferdigblanda bolleposen, den brukte jeg nå, MEN du må ha i mer sukker og kardemomme synes jeg. Og 25 stk som det står, da blir de altfor SMÅ!!! hvor mange fikk jeg?? 12-14 stk..
    Men jeg greier fint vanlig gjærbakst og andre kaker også altså, no problemo

    Klem Ann-Kristin

    SvarSlett
  4. Det så deilig ut med nybakte boller, men hagl - allerede??! Ønsker dge en fortsatt fin uke. Klemmer fra Elin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..