Totalt antall sidevisninger

onsdag 21. september 2011

stille fra meg nå gitt...

...trodde jeg skulle ha gooood tid til blogging n¨som jeg har ferie en uke, men det ser dårlig ut gitt...
Har nok kommet i "skade" for å shoppe litt.. har tatt noen bilder, men rekker ikke legge inn noe nå. Friskis og Svettis i 2t snart nå, og så er det semiefinalekamp nemlig!

Var på et koslig besøk hos min vennine, Mona, i Rygge tidligere i dag da.. lunsj på cafe og en gåtur i nydelig høstvær! :-)

I morra drar jeg et par dager til Oslo! må jo feire bursdagen min til fredag lissom... har nemlig spart meg opp endel 50 lapper det siste halvåret, og det tror jeg skal rekke til 2 dager på hotell!! jeg må fintelle litt i kveld. Er nok en fare for at det blir shopping og cafebesøk et par dager da ja..

1 kommentar:

  1. Heia :) Takk for hilsen på bloggen! Må innrømme jeg tenkte på deg i gårkveld ja! Kjedelig :(

    Håper du koser deg med Oslo-tur :)
    Og pst, Bursdag??? Hvilken dag?

    Klem fra Elin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..