Totalt antall sidevisninger

mandag 26. september 2011

Virkelig GRUER MEG !!!

.... til Østfoldslaget i kveld! Åh, fytterakker`n... Tror ikke blodtrykket mitt har godt av denne spenninga, jeg! Pulsen stiger og jeg glemmer å puste, lissom..

Har bilett til Særpekampen altså, tv blir for pinglette <3

Litt fra Oslo turen min... måtte jo ha noe unyttig også.. Sparer egentlig på sånne orntlige troll.. Har satt dem bort forsåvidt nok, men lure rpå om jeg skal bytte om litt her snart. (ta bort de greske gudene/figurene på vinteren kanskje??)

Her er det jeg kjøpte på Traktøren. Kjekke sånne knivbeskyttere nemlig.

Jaja, nå rekker jeg ikke mer. Skal dra om 10  min. Tror jammen jeg skal ta på ullbuksa.. Er jo ikke sikkert vi får så god grunn til å HOPPE i kveld mener jeg.. MEN jeg tipper 1-2 , sånn tross alt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..