Totalt antall sidevisninger

søndag 27. november 2011

1 søndag i advent

Ja, nå har det blitt advent hos meg også! Det var ikke verst!
Synes kanskje ikke så godt, men jeg HAR hengt opp adventslys i dette vinduet :-) Gjorde om litt på benken. Spørs hvor lenge det er så ryddig..

Ikke meninga, men det kom en juleduk på denne benken.. hadde igrunn ingen passende duk i den størrelsen.. Hvit løper hadde vært fint der :-) Det får lov til å være rødt på kjøkkenet, resten av leiligheten er jo holdt i lilla for øyeblikket.. Men går nok over i rødt i stua nærmere  jul. 
 Denne adventslysestaken kjøpte jeg på salg i januar i år, og VIPS så har jeg noe nytt i år! Lysslynge i midten. (har faktisk tent på alle 4 telysa, men 2 av dem var brukte.. kjøpe mere lys snart ;-) 
 Litt fort og gæli nettopp.. (jadda, har glemt å kjøpe lilla lys..) La litt fyllvatt (eller hva det nå heter) i bunnen. Mulig jeg legger noe annet pynt oppi etterhvert. Hvis ikke det brått blir 4 advent - vips!

Næmmen...

Kjøpte meg FFK koppen til Statoil.. "2012 avtalen" - hm.. må jeg vente med til 1.januar med å hente meg kaffe der tro? ikke at jeg kommer til å utnytte det så godt, men--- kunne lissom ikke dy meg..
Kan ikke tro det er siste serierunde i dag forresta.. for meg var den lissom over da vi greide oss mot Start.. Tipper det blir en vindfull runde på hjemmekampene rundtomkring!

Ha en fin adventssøndag alle sammen!

6 kommentarer:

  1. Hei, kjære du!

    Så trist å lese om pappaen din ♥ Kondolerer.. Skjønner godt at bloggingen faller litt i bakevja da.. Det finnes tross alt MYE MYE MYE viktigere ting i livet.. Klem på deg!

    ***
    Så stilig kopp!! Tror neste jeg må kjøpe en sånn til sambo..! :D Koselig advent/julepynt hos deg!

    Håper du får en flott uke!
    Klem!

    SvarSlett
  2. Hei.

    Det er ikke mye som skal til for å skape jul vettu. Mine staker står fortsatt i kjelleren. De kommer vel opp en dag...

    Kult krus, elendig kamp og etterlengtet ferie. Jeg kommer til å savne Borges da. En veldig koselig gutt jeg har snakket med flere ganger.

    Take care.

    Klem Mona C

    PS Skal tenke på deg på tirsdag.

    SvarSlett
  3. Hei vennen, så fint det var blitt hos deg:D

    Tenker masse på deg om dagen, håper det går greit i morgen, skal tenke masse på deg da også...

    KLEM fra meg<3

    SvarSlett
  4. Laila - takk for varme ord! Jodda, skal nok bli jul her også! Helt enig, FAMILIE er uansett viktigere enn alt annet !

    Mona Christin : var du på kampen? du hadde jo lyst? mmm kjipt dem avslutta så dårlig, vi kunne jo hoppa en plass opp til 11.. skal bli godt med 4 måneders pause for både dem og oss hihihi
    Godt å vite at du vil tenke på meg i morra.. trenger det..

    Myrte My; hei, det var lenge siden sist! Takk for varme tanker!!

    ps - tror dere ikke jeg greide det kunststykke å TRYNE i Moss i dag da??? mmmmmm det er mulig! gikk på snørra så det sang (eller knaka) med TRYNET først selvsagt. Skulle opp på tinghuset for å skrive under noe papir, rett i nærheten. Så nå har jeg hoven leppe, skrubbsår både under og på nesa, i panna, og blå knær. (hånda gikk det ok med) Herregud, det er jo LANGT NED så burde vel rokki å ta meg for bedre eller??
    Svimla endel, så jeg satte meg på en stein uttafor poltistasjonen. En mann kom ut og institerte på å ta seg av meg, ble med inn og fikk vaska meg litt. Godt det finnes omtenksomme mennesker i denne verden fremdeles! KUNNE jo ha fått hjerne rystelse, men det har visst godt bra. Hadde planlagt litt shopping i Moss siden jeg først var der, men ble bare en kort runde. Jajaja, blir så "vakker" til i morra så!! <3

    SvarSlett
  5. Er det mulig å være så uheldig da???

    Du får stelle godt med deg sjøl framover, det trengs visst:o

    Trøsteklem for alt som er, og *blåse på*<3

    SvarSlett
  6. Tror det hjelper med den blåsinga di MyrteMy! "gammelt vennskap" skal man ikke kimse av!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..