Totalt antall sidevisninger

fredag 11. november 2011

11.11.11

.....og med ønske om en koselig helg!!
her er lysene tent, og fleeseteppet ligger klart til bruk i sofakroken!!
Kjøpte meg de oppladbare lysene til høyre i går. Vi har sånne på jobben (holder på å lade meg ihjæl riktignok..)
Kjekke! 399,- på LETTERE LIV ny butikk i Torvbyen, men får de sikkert andre steder også. Phillips. Vil ha sånne orntlige, jeg. Holder i ca 20 t.
De andre lysene er de fra Vietnam - elsker de!! Jeg vil tilbake til Ho Chi Minh / Saigon faktisk! Ble helt fasinert av den byen, jeg! Folk rister på hue over det ferievalget mitt ENDA !! Hehehe

Og så har jeg meldt meg på BLOGGTREFFET her i Fredrikstad 14.januar i dag da! morsomt! 

2 kommentarer:

  1. Oj, har du meldt deg på? Så bra. Dette blir en knallfin dag. Sikkert mange skjelvende damer som er litt spente og nervøse, inklusive meg selv. Kjenner noen, men ingen veldig godt. Bortsett fra min svigerinnne Line Elisabeth da.

    Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. gleder meg, jeg også Mona! "kjenner" bare deg jeg !! Jeg har fri den helga t.o.m. (jobber nyttårshelga)
    Skal innom Rema snart, skal se etter deg i kassa da :-)

    klemz

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..