Totalt antall sidevisninger

torsdag 3. november 2011

Litt shopping igjen..

Ikke helt etter handlelappen dette her da, men.. dumpa innom supporterbutikken på vei til Mega (Torvbyen) Næmmen jøss, har de noen NYE produkter!! PÅ tide!! Og et stort håndkle (200 kr) og et "skolesett" (99) er jo noe nyttig. (jadda, selvom jeg er 39 år, så har man alltids bruk for blyant og viskelær nemlig! ) Penalet lurer jeg på å ha sminkesaker oppi, bytte ut den jeg har. Bruker sånt sjelden, men litt må man lissom ha. Sminke altså. Kjekt når den er av plastikk nemlig! Bare til å skylle av løspudder osv) Og den pappomslaget kan jeg jo oppbevare tidligere sesongresultater og gamle kampbiletter i! smart altså. (jepp, jeg skriver opp resultatene.. vet igrunn ikke hvorfor..)

På handlelista mi stod faktisk dette, dvs en beholder av noe slag til å oppbevare kaffekapslene i. Hadde ikke helt tenkt meg en glasskrukke, men den funker. (Åhlens) En kopp cappucino ble det nettopp.

Resta av turen ble det ikke noe spennende.
God torsdag alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Kjekt å ha. Etter å ha vært i supporterbutikkene til Liverpool ser jeg hva som mangler hos FFK. Det er mye. I Liverpool har de all verdens ting. Og veldig moro å gå å titte der.

    Vi sees om et par timer.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Kan jo bare sammenligne med utvalget til større norske klubber også.. RBK, VIF, Brann... Jeg var jo i supporterbutikken til Barcelona... elsker kaffekoppen min!!

    Så artig det fiiine pleddet ditt var! Er det hjemmestrikket?? så det jeg vet du! Gikk du oppover mot Hankobygget etter kampen? Med pleddet over skuldra? tenkte jeg skulle tuta, men.. Du hadde vel ikke sett meg inni en mørk bil uansett. ps jeg satt på et tykt ullpledd, det varmet godt.. ullstillongs og tykke klær.

    Morsomt vi er sikra!! pusta letta ut! SAMME PLASS NESTE ÅR TENKER JEG!

    Ha en fin fin kveld videre mona c :-)
    klem

    SvarSlett
  3. Hei igjen.

    Jepp, det var nok oss. Vi parkerte på Steffensjordet. Pleddet er fra Kid og er i fleece. Fant det i sommer til 25 kroner eller noe. Hadde helrødt før, men la det igjen i Liverpool i fjor. Var så mye å ha i kofferten hjemover etter intens shopping.

    Nå kan du melde deg på bloggtreffet. Ikke noe å lure på. Send til: storstepia@hotmail.no
    Håper vi sees.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..