Totalt antall sidevisninger

lørdag 19. november 2011

Lurer litt på om....

jeg begynner å få bittelitt julestemning?? Men bare LITT altså ...
 Har nemlig grepet meg selv i å studere julenissene i butikkene nemlig... For MIN jul er fyllt med nostalgisk julepynt og masse nisser! RØDT skal det være! 

 
og et bittelite spørsmål til alle dere flinkinger der ute.. hvordan får dere de små bildene øverst på siden deres? header - er det det det heter.. er det et eget program? husker jeg leste ei bruksanvisning på en blogg, men husker ikke hvor.. help..

Skal prøve å få til flere innlegg fremover, men har bare blitt litt mye oppi hue mitt de siste ukene.. men jeg leser hos dere hver dag nesten altså.. litt lite komentering bare :-(  (skjerpings. )
Ha en finfin helg hvertfall! Vi vinkes i morgen Mona C! Så godt det skal bli endelig å kunne koooose seg på kamp uten å sitte i hjertet i halsen hvis vi skulle tape!! senka skuldre!! synd jeg ikke tok med pulsklokka mi på de siste kampene! Tenker det blir ullpleddet i morra også, jeg! Ta med det fine pleddet ditt du! Mitt ligner jo igrunn på fargen på gressmatta - hihihihi

ps Mona C- var innom jobben din i formiddag, men så deg ikke :-(

6 kommentarer:

  1. I dag har jeg hatt FRI (har det annenhver lørdag) og det har vært nydelig. Solgt noe brukt og kjøpt noe nytt. Kommer innlegg senere.

    Jepp, vi vinkes. Heldigvis blir det ikke 14 minus som i fjor, men pleddet er likevel lagt frem.

    Små bilder? Mener du helt øverst der jeg har en stor M? Eller der jeg har Mona Christins Side og et fellende tre? Det er iallefall header. Der du har Min hobbyhverdag.

    De små ikonene kan du bytte på hvis du går inn på utforming og øverst til venstre. Der ser du favorittikon, over navbar. Du må finne et bilde som er HELT kvadratisk, ellers går det ikke.

    Gleder meg til kampen. Lurer på om jeg skal dra til Åråsen også se. Siste kampen lissom...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Tenkte meg at du hadde fri i går igrunn... Julekalenderen vår til avdelingen min er nå i boks hvertfall (godterier) nå gjennstår bare innpakning.. (herregud som folk glaner når jeg plasserer så mye godt på samlebåndet! For ikke å snakke om når jeg kjøper personalkaffe også! )

    Da skal jeg prøve å forandre hos meg snart. Men det var ikke igrunn det jeg mente, du har ikke sånne små bilder i en rad på bloggen din akkuratt nå. (min lille verden - har f.eks, jeg kan spørre Elin)

    Vurderte siste kamp jeg også, men blir vel at jeg holder meg hjemme. Liker ikke den halsen min akkuratt nå! sveeeelg - litt au lissom.. MEN i dag kommer jeg!

    SvarSlett
  3. Hei.

    Herlig med seier. Men jeg synes det var tomt på plassen din? Så ingen som ligna deg der. Glemte å titte kvart på, men tittet bort ti på eller noe. Hadde en kollega på andre sia og måtte prøve å vinke der og.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Stemmer Mona.. plassen min var tom. Har ikke direkte lyst til å skrive innlegg om dette, men et SVAR går jo.. du skjønner at idet jeg postet svaret til deg søndagsmorgen, ringte dem fra sykehjemmet og sa at pappa var død skjønner du.. han kom dit på onsdag etter 1 uke på sykehuset. (han hadde tryna skikkelig hjemme) hjertet hadde bare stoppet, og han sovnet inn mens han sov. Han hadde også kreft med spredning, så at det var hjertet som sviktet var jo bra på ham, å dø av kreft er jo vondere. Annonsen står i avisen i dag (+ Moss avis) så da skjønner du hvem det er. Han ble 79,5 år så det er jo en flott alder uansett. Mamma ble jo bare 67. Alt er uvirkelig, men jeg var jo på en måte litt forbredt også, men ikke at det skulle skje akkuratt nå.

    Nå står tida litt stille hos meg, men kommer nok inn i hverdagen etterhvert.. i går lå jeg i migrene, føler meg litt bedre i dag. klem

    SvarSlett
  5. Hei.

    Kondolerer, det var trist å høre. Da er det ikke så rart at du ikke var der. Fin alder, men likevel ikke veldig gammel. Mormora mi ble 95,5.

    Du får prøve å ta tiden til hjelp. Jula blir kanskje litt tung, men deretter går det fremover igjen. Heldigvis for deg så var du forberedt, men likevel trist når det skjer.

    Ta vare på deg, jeg skal sende over noen gode tanker. Det var endelig godt at det ble seier i kampen da, selvom det ble en liten trøst.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  6. Takk, jeg setter pris på gode tanker :-)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..