Totalt antall sidevisninger

torsdag 24. november 2011

Stille fra meg denne uka..

..men det har sine grunner altså... livet blir lissom snudd opp ned enkelte ganger.. (noen har kanskje lest "svaret" på forrige innlegg/kommentarene)

Pappa`n min døde nemlig om søndag.. og da stopper lissom alt opp.. har gått i sakte tempe hele uka, inkl migrene et par dager & forkjølese. Og så er det jo bare meg til å ordne ting, selvom jeg har "delegert" noe til mine 2 fettere. Bare begravelsen til tirsdag blir overstått, så kan jeg puste litt mer ut. Snakka med presten i dag, så den samtalen er unnagjort. Jeg hadde skrevet ferdig et par A4 sider med minner og opplysninger, så talen blir nok sånn som jeg ønsker .
79,5 år var jo en flott alder, må tenke sånn! 

Setter stooooor pris på alle meldinger og telefoner jeg har fått! Vet mange venner og slekt leser her. Glad i dere hver eneste en av dere! Dere er verdifulle!
 Om tirsdag fikk jeg en nydelig rosebukett fra jobben min. Det varmet dypt!

I går besøkt jeg en slekning hvor jeg fikk denne fiiine blomsten; legg merke til de rosa blomstene på toppen! spesielt! Takk takk Berit og Marianne!

I går kveld hadde jeg besøk av min gode vennine Mona. Lagde istand te, ost og kjeks - enkelt og ille godt!!
Jeg var så heldig at jeg fikk disse 2 flotte gavene av henne ("trøstegave/bursdagsgave) Dette er en slags lilje som bare trenger litt vann i bunnen. (men hvor lenge overlever den hos meg tro.. ikke mye vann!! ikke tørke heller..)
 og denne morsomme elg lykten med 2 lys til. Passer bra til dette triste høstmørket!!  Takk takk Mona!

Snart kommer adventslysene på plass også.. har hentet dem i dag. (oppbevares hjemme) Må jo lissom prøve å få en normal hverdag innimellom alle tårene som bare dukker opp på de mest upraktiske tidspunkt!!

Stor klem fra Ann-Kristin

2 kommentarer:

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..