Totalt antall sidevisninger

mandag 26. desember 2011

2.juledag

...og julen 2011 snart over <3
Hverdagen kommer fort her se! (bort med søtsaker og frem  med grovbrød og knekkebrød nemlig! Neida, har holdt meg ekstremt godt på matta i år! (ellers kan JANUAR bli veldig TUNG! )

Har foretatt en nødvendig oppryddning her nettopp...






kjempefine nye ting!! (ja, ta det med ro, jeg "rydda" ikke bort pusekatten altså! han er meget fornøyd med 2 nye pledd i sofaen!! ) Mye rødt og hvitt i år gitt.. jeg liker gjennomtenkte gaver!! midt i blinken <3 <3

Nå blir det Olsenbanden & senere spinntime kl 13.30 ! Rompa mi har blitt temmelig "flat" etter all denne tv tittinga de 2 siste dagene nemlig!! ikke vant med det jeg!


Ha en fortsatt fin romjul jenter!! klem!!

ps Velkommen til min nye følger STØRSTEPIA!!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig fine bilder :) Kjempefint julepynta og. og ja Reisen til julestjernen er BEST!!
    Sees på jobb neste år da ;) (eller i morra?)

    Ha en super slutt på året ihvertfall.hehe

    SvarSlett
  2. Takk takk Tessa! vi ses i morra, vi!! Godt at du også liker julestjernen! synes alle prekær om de nøttene bare, jeg! og så savner jeg jul i skomakergata på tv!!

    superstor klem til deg!!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..