Totalt antall sidevisninger

fredag 2. desember 2011

Begynner å bli litt mer "meg" her..

... kan jo ha det litt hjemmelig og behagelig når jeg driver og rydder og sorterer da..
 Ble fort lei av kun å spise kneip fra frysa og jordbærsyltetøy nemlig..

Mye papir å sortere... NÅ ser det faktisk ryddig ut her! PS jeg skal strekke meg laaaangt for å prøve å få plass til dette skatollet hjemme! se på alle de herlige små skuffene! Et eldorado for en liten jente på oppdagelsesferd!  Men har planer om å pusse det ned å male det. (mange vræler sikker høyt nå??? ) Kan få plass på soverromet mitt, der hvor den lille kommoden står. Den kan jeg plassere ved vinduet eller noe sånt. 

Skinnstolen i venstre hjørnet skal jeg ha med. Jeg har jo en jeg også)
Hadde jeg hatt større leilighet, så hadde jeg tatt med hjørneskapet øverst til venstre også ;-)

Tar litt tid dette her.. Kanskje jeg skulle sette av en dag/ettermiddag i uka..

Dette er selvsagt hjemme hos meg i kveld <3

...og sånn gikk det når mamma satte seg på huk for å ta bilde.. brått nærbilde gett!

Ha en koslig fredagskveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..