Totalt antall sidevisninger

torsdag 22. desember 2011

Julepyntinga er ferdig!

Jepp, nå kan jula bare komme!! (bortsett fra at kjøleskapet mitt er temmelig tomt da..)









Ikke rart denne pyntinga tok vel 4t.. Mye "kjent" fra i fjor igrunn.. Nytt: Duken på kjøkkenbordet og nisselysestakene og det ovale nissefatet (med clementiner på) 50 % på glassmagasinet i Moss i går nemlig..
De hadde kjempemasse igjen - i Østfoldhallen var det vel kun forklærne igjen! Og da kunne jo ikke Ann-Kristin dy seg.. 
Har begynt så SMÅTT å spare bittelitt på det serviset nemlig.. har kjøpt meg 4 middagstallerkener + nissebestikket i julegave til  meg selv fra før. (men det bestikket må jeg igrunn pakke opp før middagen da :-) )

Hvis dere synes det var litt lite pynt nederst på treet.. HUSK pusekatten min da.. tar ikke helt sjansen nemlig.. han har "problemer" med ALT som dingler nemlig.. (tipper mine venniner nikker nå... hehehe Snorer og knapper på gensere er smaskens kan dere tro!! ) 

Julestemning? tja - kommer vel snikande den og.. 

ps ja, jeg vet.. lysa står ille skeivt på treet.. men grenene står så ille rett opp lissom.. tett og fint,  men.. litt vansklig å plassere lysa.. Men seriøst, tror jeg får invistere i nye lys neste år, dem datt jo av klypa i et sett! Lysslynge må være enklere! Det kan være deres oppgave å minne meg om det i ca november 2012! hihihi 

God bittelillejulaften til dere! 



3 kommentarer:

  1. God jul til deg og pissikatten :)

    Klem fra Elin

    SvarSlett
  2. Hei, håper du har det bra kjære, har tenkt masse på deg i det siste. Håper julekortet rakk fram til jul, det ble sendt litt i siste liten... Men er vel koselig med julekort i romjula også;-)

    Nå er det snart Tre nøtter til Askepott, og jeg håper at den slår an hos lille-Myrte i år. I fjor var det ikke så spennende. Men hun lo godt av hovmesteren og grevinnen i går, da:D

    Håper du får en fin jul, er med deg i tankene<3

    Juleklemmer fra oss i vest<3<3<3

    SvarSlett
  3. Det var godt å høre at du tenker på meg! Julekortet kom i går - det var så nydelig! Og så koslig at det var bilde av alle 3! hm.. er det på tide at jeg lager julekortbilde av meg og "samboeren" tro... føler presset - heheheh

    Grevinnen og hovedmesteren er et must på lillejulaften ja! så morsomt at vesla hadde sans for den da. SNUBLINGA hvertfall.. vet du, har mer sans for reisen til julestjernen som JULEFILM nr 1 jeg.. men skal vel ha på nøttene i bakgrunn.

    ps Send meg gjerne bilder av vesla på email altså! går jo glipp av hele oppveksten når dere bor så laaaaangt borte! (men send dem som små bilder da...) Jentene til Mona ser jeg jo oftere.. (men hint Mona: bilder av dem og!! nissebarna!! hehehe )

    Gleder meg faktisk til å ha besøk av Solveig og Benjamin i kveld,jeg.. svinesteka står klar til å settes inn i ovnen. Riskrem til dessert selvsagt. Med mandel & marsipangris.

    Men pappa`n min er med meg i tankene, helt klart! tårene er ikke langt unna! HVER DAG!

    Innmari stor juleklem til dere 3 MyrteMy! !

    Ann-Kristin & Truls.

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..