Totalt antall sidevisninger

tirsdag 6. desember 2011

Litt mer senkede skuldre!

mmmm føler at jeg har 90% kontroll på hverdagen min nå, og det føles GODT! Hadde en hyggelig prat (JA faktisk!!) med ei på skattekontoret i dag om "en liten bunke papirer" - som jeg slet med.. Fikk masse hjelp og oppklaringer om hva jeg burde gjøre videre. Teskjemetoden må til noen ganger!! For hvordan skal vi vanlige mennesker egentlig skjønne ALT ? bruksanvisninger er greie, men når man klør seg i hue av DEN da??
Avbestille og forandre ting er jo bare barnemat i forhold! Men fikk mild beskjed om at NÅ kunne jeg ta meg juleferie fra disse papirene, så tror jammen jeg hører på ho, jeg!! Det lysna bra opp i mitt mørke hue hvertfall!
...ps er ille stolt over at jeg har greid utrolig mye selv!!

hehehe kjøpte meg ny nattskjorte i dag.. deilig flanell! Litt lang skjorte. på Lindex Minns jeg det var. Har den på meg allerede altså, derfor litt merkelig bilde.

NYDELIG MUSIKK!!!! 
Eclipse var ny for meg (har alt av Il Divo) , men hele cd`n er like fin som tv reklamen reklamerer for! Ligner mye på de andre.  Eclipse må jeg studere nærmere! konserter? fanclubb side? GOOGLE!

Disse nyyyydelige englene kom på døra mi om søndag da jeg var hjemme å ryddet!  Fra naboefamilien (e) der. vel, englene gikk ikke av seg selv altså... hyggelig besøk ! 

Er godt i gang med julegavene, dvs, jeg har bare en bitteliten detalj igjen på en av dem. 4 venniner altså, så tar ikke så lang tid (når jeg vet hva jeg skal ha! ) Masse omtanke ligger bak! 

Hadde seriøse planer om å LAGE julekort i år igjen, prøve meg på stempling av det litt enkle slaget.. det er jo så utrolig mange flinke bloggere der ute!   Men tror det er best å utsette planen til neste år.. Men kan jo prøve et nissestempel alikevel! Har gått til innkjøp av doble  kort istedet.. bare til å sette seg ned å skrive 20 stk.. (men vet ikke om jeg angrer meg for at de fleste hadde glitter!!! )

Endelig ble det et kort øyeblikk hvitt på bakken her i Fredrikstad også.. Men hagling? snø - sludd = regn.. Og JA jeg var UTE!!

Nå skal jeg lage meg 2 brødskiver med svinestek med sennep under, og så ( samtidig) lese dagens avis! (Har abonementet til pappa ut januar eller noe sånt :-) 

klem fra Ann-Kristin og et mjau fra Truls <3

3 kommentarer:

  1. Godt å høre. Ofte tar papirarbeid så laaang tid og da er det fint med litt hjelp.

    Ja, har du sett for et vær. Til og med lyn og torden. Tror ikke jeg har opplevd det i desember før.

    Jeg er langt fra i rute med julegavene. Må ta et tak snart. Fint med søndagsåpne butikker selvom jeg egentlig er imot. Bare jeg slipper å jobbe selv...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. godt at du fikk hjep og kan senke skuldrene :-)

    her er det snøkaos for øyeblikket, best å holde seg inne...
    aldeles bedårende engler du hadde fått forresten, skjønne :-)

    Ønsker deg en fortsatt fin uke
    Klem, 'nostalgia

    SvarSlett
  3. Mona C
    vi kommer nok i mål med alt i år også!!
    Er så vant med å jobbe helligdager, søndager, lørdagskvelder osv, jeg... Vet ikke om noe annet lissom.

    Nostalgia
    Regnet med at du likte englene mine.. de er lissom "deg" !!
    Klem Ann-Krisin

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..