Totalt antall sidevisninger

søndag 15. januar 2012

Bloggtreff 14.januar 2012

Nå er inntrykkene velfordøyd og bilderaset er klart! Takk takk for en vellykket kveld til Kjersti, Mona C og Lise !!


Tror jeg vil starte på slutta av kvelden, jeg!
Nemlig utdeling/lodding av de flotte premiene fra mange flotte sponsorer til festen vår! Det ble gave til alle, og min ble denne:

Fra Eva solo.

"tittekasse" man kan ha mange fine ting inni, f.eks denne:
Vi fikk også utdelt hver vår "goodiebag" som stod på stolene våre da vi kom til La Luna.




Ille masse finsaker her altså!! Takk takk til alle sponsorer som titter innom bloggene våre!

Sånn - over til OSS!!! hehehe
 (...må bare smake på et sjokoladehjerte før jeg fortsetter kremt )

Vi (ca 40 stk) møttes hos interiørbutikken WILLMAS i gågata kl 18 altså. Vi tuslet rundt her i en time. 









Mye fint her, jeg tittet litt ekstra på disse koppene, men på den annen side - skapene mine er igrunn fulle...

 Og så gikk turen til La Luna ganske langt borte på brygga altså.

Her hadde jentene pyntet såååååå nydelig!!

 Vi fikk hver vår rose fra Mester Grønn når vi kom.

 Gavebordet! ALLE sikla vel på den lampa!! jeg og!


Kjekt med navnskilt...
Veldig god tapas buffet! (men ille små asjetter da...)  chillimarinerte skampi, sterke kjøttboller, kylling, gresk salat, fetaostskiver, baguett med "olivenkrem"








 Og praten går rundt bordene!

Premieutdelinga :-)

Og alt ble avsluttet (for min del hvertfall i 23 tiden) med nydelig kake og kaffe!



11 kommentarer:

  1. Hei.

    Wow, for et bilderas. Tusen takk for en fin kveld. Håper du kosa deg skikkelig.

    Nå har jeg kopiert alle bildene dine, for jeg rakk ikke å knipse så mye selv.

    Håper det er greit at jeg linker til dette innlegget, for her var det mange fine bilder.

    Vi sees snart igjen.

    Smil, MC

    SvarSlett
  2. Selvsagt er det greit Mona!
    Tok sin tid å legge inn alle disse bildene igrunn!!

    ille svær klem kommer flaksende tilbake!! smil!

    SvarSlett
    Svar
    1. ...men hva har skjedd med KLOKKA her da?? 13.00 er vegguret nå!

      Slett
  3. Å så koselig det så ut... :) Og masse flotte gaver!
    Fin blogg du har har, jeg har no kost meg med litt eldre innlegg her også :)

    Ha en strålende søndag...

    SvarSlett
  4. Hei på deg Ann Kristin og takk for i går:)
    Det var kjempehyggelig.
    Kosa meg med bildene dine.
    ...og Gotteposen når jeg kom hjem i går kveld:)

    Ha en fin søndagskveld.
    Ann Kristin.

    SvarSlett
  5. Hei og takk for i går, mange fine bilder!
    Koselig å bli kjent med fjesene bak bloggene.
    Har lagt meg til som følger av deg.

    Ha en finfin uke!
    Klem fra Linda

    SvarSlett
  6. Jeg skjønner at det var flere enn meg som storkoste seg på bloggtreffet på lørdag. Det var så mange koselige bloggdamer så det var absolutt ikke noe å grue seg til :-) Kjempefine bilder du har tatt.

    Gleder meg til å følge deg fremover :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  7. Så ut som et herlig treff. Håper det blir et ny engang i fremtiden:)
    Hyggelig at du har villet følge meg - håper du trives:)
    Klem

    SvarSlett
  8. Dette så ordentlig koselig ut! Jeg får bli med neste gang! Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett
  9. WoW! Du hadde tatt mange bilder:)
    Håper d er greit at jeg låner noen?:)

    Tusen takk for at du var med å gjorde kvelden så fin:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  10. Så mange fine bilder.. og morro at du la deg til som følger hos meg.
    Klem Madelén

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..