Totalt antall sidevisninger

lørdag 21. januar 2012

Osloshopping!

Jepp - tok meg en togtur til hovedstaden midt i snøføyka, jeg!
3t i Oslo City først, og deretter 2t på Carl Johan inkl sidegater (knødrette å gå i snøen??tullball!!)

Ble med noe hjem i fine handleposer selvsagt. 20-70% salg lyste jo mot  meg i omtrent alle butikker! Og sånt liker man jo! (jodda, ble vel noe til normalpris også  må innrømmes)

STRENGT tatt så var det vel kun olabukse(r) som stod på handlelappen..

Men synes klesskapet mitt hadde godt av litt fornyelse lissom.. Ble litt mye hvitt når jeg så alt her men.. (Det "brune" er kun ei strømpebukse hvis dere lurer ille)
Lett skjerf og lue
strikket mye genser
Strikket myk jakke
Grå genser
Tøfler
Denne kule tapedispenseren har jeg sett reklame for, jeg bare måtte.. Kan bruke vanlig tape etterpå altså. Fra TING OSLO (Akersgata)

hihihi perfekt for kaffeelskeren meg! Fant dem øverst på Sten og Strøm (de andre butikkene DER er jo ALTFOR fine for meg å handle i...)

59 for liten og 69 for stor. Søte skjeer! Riviera Maison.

HADDE faktisk med meg kamera til Oslo, men fikk ikke tatt noe i snøen. Ikke fristandes med turistsightsing i dag, sånn som i september lissom.
Mat?? ikke noe spennede.. varm kyllingwraps på La Baguette, brownie og macciato et annet sted.

God lørdag! Nå skal mine møre føtter ta seg en velfortjent (??) hvil oppi soffaen! Nemlig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..