Totalt antall sidevisninger

lørdag 7. januar 2012

Salg..

hm.. Ann-Kristin er visst ikke helt ferdig med jula alikevel.. Men det er jo god invistering til desember 2012 da!
Ja, for PLUTTSELIG hadde glassmagasinet funnet frem mer av nisseserviset de hadde SATT BORT like før jul! 70% liker vi!
4 grøttallerkner til 192 kr
4 asjetter (PÅLEGGSFAT stod det vel på kvitteringa) 168 kr

Gleder meg nesten til neste jul nå jeg! Men må jo sette de bort NÅ ikke sant???  Hm... skal jeg ta meg en tur til Moss for å sjekke hva de har igjen der tro.. (setter ikke mine bein FRIVILLIG i sæææærp altså! )

Og så har jeg hentet stereo/dvd/blueray spilleren som jeg bestilte denne uka på Elkjøp. (rabatter på jobben, derfor der..) NÅ skal det bli Meat Loaf spilling her se!! Men kobler nok i morra.. Har savna skikkelige høytalere!!


Nå venter sofakroken og hekletøyet på meg! Nemlig. 


6 kommentarer:

  1. Ja, nå blir det høylytt hos deg, tenke jeg. Vi har akkurat kvittet oss med anlegget for det var så stort og klumpete. Godt å bli kvitt de SVÆRE høytalerne. Minianlegg er mer passende her.

    Jeg er ofte i Særp og det er mer enn jeg setter pris på. Men må man så må man...

    Gleder du deg til treffet?

    Smil, Mona C

    SvarSlett
  2. Sant..må man så må man..hm.. Borg storsenter ligger igrunn i særp.. Stopp/Obs ... jodda, slenger innom..

    jepp - gleder meg Mona. Planlegger antrekket :-) Håper det ikke blir innmari kaldt, men kanskje best å ha en plan B.

    klem

    SvarSlett
  3. Lurt å handle julevarer nå ja. 70% er jo skikkelig nedsatt også....

    SvarSlett
  4. Du er glad i nisser he he.

    Ja julen ble ryddet vekk hos meg 010112. Fjerner altid alt første søndag etter 1 nyttårsdag og i år ble det 1 nyttårsdag :-)

    Er mer en engleperson jeg da, det er bra vi har forskjellig smak ellers ville det jo blitt "ille" kjedelig :-)

    Ha en storveis uke.

    Kate

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Veldig lurt å handle julevarer nå, mange god kupp ;)) Tenk så kjekt til jul igjen.., tiden flyr jo unna...
    Ønsker deg en riktig fin kveld, og en strålende uke.

    SvarSlett
  6. Hei Ann-Kristin og godt nytt år til deg!

    Nå er det jammen ikke lenge til bloggtreff! GLEDER MEG! :)

    Håper du har hatt en nydelig ukestart! SÅ koselig med snøen, da! Men den forsvinner vel like raskt igjen.. Fikk iallfall vært ute med storegull i dag og prøvd skia hun fikk av nissen til jul :D Det var stas :D

    Ha en finfin uke!
    Klem!

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..