Totalt antall sidevisninger

onsdag 18. januar 2012

Skatollet mitt nærmer seg ferdig

... eller, det er hvertfall endelig blitt PUSSET ned, og grunnet en gang i dag!

Eneste møbelet jeg prioriterer å ta med fra barndomshjemmet mitt altså. Må bare få litt mer min stil på det først! Skal selvsagt male det ca 2 ganger til da. 
Ellers rydder og rydder og rydder jeg til jeg ser den store gullmedalje i det fjerne.. Søplesekkhaugen blir bare større og større i andre etasje. Litt rart også.. 

Håper dere har det bra alle sammen!! 



2 kommentarer:

  1. Nå ble jeg skikkelig inspirert. Jeg har overtatt et gammelt skatoll av mamma som skal males, men har enda ikke fått satt igang. Planen er at lillegutt skal få det på rommet sitt så han kan gjøre lekser der. Gleder meg til å se det ferdige resultatet :-)

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Hei.

    Dette var jo en fin skatt og det blir sikkert enda finere malt. Litt jobb, men absolutt verdt det.

    Klem MC

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..