Totalt antall sidevisninger

fredag 13. januar 2012

Småpuslerier

Har nå sotti i 1,5t og sortert, blandet, kikket og begynt på nytt med mitt nye stoooore smykkeskrin! Har tenkt lenge at jeg egentlig burde samle alt i en.. (ISTEDET FOR 3..) 
Falt pladask for dette i lilla nemlig!  (RS design står det på merket)

Her har jeg samlet ting etter min far. En haaaaug mansjettknapper selvsagt. Sikkert noe som er arvet også - medaljer etter krigen hvertfall. Mansjettknappene med rein (nederst til høyre) var artige!



Masse plass altså!! Ikke alt er ekte selvsagt, men "alt" får plass hos meg! Nemlig.
Aller mest er jeg glad i smykkene etter mamma`n min! 

Truls ville også ha oppmerksomhet!

Nå er jeg SULTEN!! Grovt brød med svinestek og sennep lokker nå, og et stort glass skummet melk!

Fredagsklem!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..