Totalt antall sidevisninger

søndag 26. februar 2012

4033 sider senere!!

phu! Har nemlig kommet meg gjennom heeeeeele denne serien!!
Hadde egentlig lest de 4 første bøkene når de kom ut, men det er jo en drøss år siden.. Pløya meg altså gjennom uten pause over 4000 siden med Ayla, Jondolar, Creb, Iza, Durc, Vinnie, Racer, Grå, Ulv. Men som jeg husket, så var den førate boka best - hulebjørnens klan - om flathodene som Ayla vokste opp oss.
Bra serie? tja.. etter å ha lest alle på en gang er jeg igrunn i tvil om dem fortjener all den gode omtalen.. Artig å lese om fortiden selvsagt, men fikk jo fullstendig mer og mer fnatt over at fortelleren GJENNTOK så mye flere ganger i hver bok!! er det mulig! Selv til den nærmeste familie, ble fortiden og beskrivelser gjenntatt!
JA vi vet at Creb var mog-ur - han som kunne snakke med ånder, og at Iza som tok seg av henne var klanens medisinkvinne! osv osv osv.. Men intresant nok til å lese hele serien selvsagt.. havner nok ute på finn etterhvert. (ny pocket - brukt bok - brukt bok -ny pocket -ny pocket -ny bok)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..