Totalt antall sidevisninger

søndag 19. februar 2012

Ble ferdig med stua i går!

Støl i dag?? JEPP!! malte 2 ganger t.o.m
Lady pure colour - morgendis.

Men dere får bare en bitteliten kikk, jeg må male lister og henge opp, og og og og - dere skjønner..

 Den ser ganske hvit ut oppi her visst..

hihihi - må bare vise at det er en her som gir blanke f i oppussing.. stua ser ut som et kaos altså, men synes ikke så godt her. Dro frem vitrineskapet, tungt? tull.. hadde nok blitt lettere, hvis jeg hadde tatt ut halvparten.. 

ps Mona Christin - takk takk - har prøvd nå å finne hvor jeg slår av den ordbekreftelsen på IPAD`n min, du vet ikke det også?? eller noen andre?? Har dere sånn hjemme Mona?
 ps har synkronisert alle bildene (og musikken forsåvidt - sikkerhetskopi tenkte jeg) fra pc`n min - så KAN jo prøve å lage neste innlegg fra IPAD `n.. Hvis jeg skal blogge når jeg er på ferie, så må jeg jo trene.. hihihi Jeg får teste å få over bilder fra kamera til denne nye leksaken også da.

hm. Ingenting blir da gjort her i stua når jeg sitter her og sludrer en søndags morgen...   !
Synd det er søndag i dag.. så nemlig noen fine blomsterpotter på Maxbo når jeg kjøpte maling der.. og så skal jeg sjekke ut de gardinene på KID de reklamerer for.. MEN vente på hverdagen.. Og så må jeg tenke over åssen jeg skal ha det på veggene.. vansklig det der.. hvertfall finne ut hvor jeg skal ha de fiiiine koppene jeg fant på loftet! har egentlig fonni passende hyller.. (gjennstår å kjøpe dem selvsagt)  Bohus.
Så det ser ut som det blir mye tenking i dag!! hihihihihihi
Tror det hjelper med en kaffek opp til :-)

Linda: så morsomt at du også får Isabellas i postkassa!!  Trodde nesten det bare var meg her i blogglandia jeg.  (jajaja - hos hagebloggerne kanskje)  Vi får klø i fingra LITT TIL, og heller glede oss til våren!


2 kommentarer:

  1. Så flink du er da og maler og greier. Tiltak, men moro når en er igang.

    Aner ikke åssen ipad'n funker på det området. Er det ikke det samme som med pc da? Kult med nytt leketøy. Her fikk 13 åringen iphone og det var stor stas.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Det blir sikkert fint!!! Apropo ordrebekreftelse, den klarer ikke jeg å få slått av. Det ser ut som om det ikke er et alternativ når man har valgt den nye malen.

    Tusen takk for hyggelig kommentar. Serviset mitt er Rosenthal classic, off white med gullkant. Jeg falt pladask for dette utstilt i en butikk :) Ha en strålende dag!

    Beate

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..