Totalt antall sidevisninger

torsdag 23. februar 2012

Bloggbar stue!

mmmmm - har fått rydda nå nemlig..

Legg merke til nye gardiner!

 Her har jeg fått hengt opp maleriet som hang hjemme.. skal ha med meg vintermaleriet også, og så bytte på etterhvert. Mamma gjorde det i de 2 stuene hjemme når ho var lei, og det var jo en god ide det går an å videreføre :-) ps har tenkt å male ramma mørk eventuelt svart/grå. Liker ikke gullrammer!!

 Over tv`n ska jeg ha et skap med glassplater, bestilt fra Bohus - kommer om  verste fall 6 uker.. yes - vi liker å vente, ikke sant??  Inni her skal de fine koppene mine stå. 

 Jadda, han ligger på det brune teppet.. ikke lett å se..

 myyyyyyke gardiner fra Kid.
Sydde opp gardinene for hånd - 2.20 er akkuratt litt for langt.. Finnes det gardiner på akkuratt 2 meter tro...
ps har bare satt de nye panelovnene på gulvet, må ha elektrikker, ordne om på kontaktene + ny.. bra man har oljeovn i reserve!

Er veldig fornøyd med gråfargen på veggene, men det er jo uvant da. Morgendis altså.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..