Totalt antall sidevisninger

fredag 10. februar 2012

Endelig ferdig med putegenseren!

Skikkelig fornøyd igrunn!!!
yndlingsgenseren til pappa`n min ble forvandlet til den mykeste gode pute! (myk? ull..) Han har hvertfall hatt den siden begynnelsen av 70 tallet!


Jeg har ikke klippet i det hele tatt. Brettet armene inn i genseren, og sydde igjen. Fant en stooooor pute som passet perfekt inni. Øverst der oppe er vrangborden. halsen var ganske smal.

Gjett hvem som har lagt sin elsk på denne puten allerede...

3 kommentarer:

  1. Det er vel Truls det vel...?

    Smart påfunn. Kan jo ikke bare kaste heller.

    Deilig med seier i dag. Bare synd det er så knepent.

    Fin helg til deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
    Svar
    1. hihihi - du gjetta riktig Mona! Han vet å innrette seg.

      Nei, man må rekke å tenke litt når man driver sånn å rydder. Bedre å kaste ting etterpå, istedet for å angre seg. Men det gjenstår jo å se om jeg likevel har "bomma" på noe som har gått i søpla.

      Fikk med meg at vi vant mot de ekle blå i går.. jeg spiste pizza med jobben på pizzanini, men noen sjekka resultatet på disse moderne mobilene sine..
      Håper da inderlig at vi ikke må kjempe så mye nedi sumpa i år også! phu, kjenner blodtrykket stige allerede! Nå har jeg jo kjøpt meg pulsklokke, så kanskje jeg skal teste den på kampene??

      Ha en koslig helg Mona! klem og kos

      Slett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..