Totalt antall sidevisninger

fredag 24. februar 2012

Go jenta!


Altfor lenge siden jeg har sett ho! Ronja på 10 år altså. Stakkarr, ho ble litt skremt i går da ho var med mamma`n (Monica) til huset mitt for å fylle opp kontainer nr 2 onsdag.. Ikke så rart.. vi bråkte fælt da vi skøv ting ned trappa og hev fra loftet.. Tryggest her i bilen da. Masse frisk luft. Skjønner godt ho ikke ville være med inn. MEN vi voksne ble ferdige med loft og 2 etasje altså! TOMT!!! (Bare noen småting jeg skal beholde) Utrolig! Kroppen merker godt at den har fått kjørt seg ja! mørbanka og vond.. men tømming av hus er jo ikke smertefritt.. t.o.m gardintrappa takka nesten for seg på det øverste trinnet! På lunsjmenyen stod selvsagt tacopaien. (og godteinntaket bør vi ikke gå i detalj om, ikke sant? hhihihihi)

ps Vi fikk skrudd fra hverandre vogna! står nå trygt nede! må bytte ut noen skruer ser jeg ++++ Det skulle dem begge ha sett... har jo hørt om den gamle vogna så lenge jeg kan huske, og at den ikke går ned av loftsluka. (ingen ser at jeg har øynene fulle av tårer nå? )



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..