Totalt antall sidevisninger

mandag 27. februar 2012

Her er min kaffestasjon :-)

"alle" her i blogglandia har jo visst kaffen sin i det siste.. må jo henge meg på.. (har vel kanskje gjort det før, men..)
Fancy ny vannkoker i dag, kan velge mellom 80 -90 -100 grader. og holde varm funksjon. Hva stod det.. at grønn te og hvit te skulle varmes kun på 80 grader..
90 grader var til pulver og traktekaffe. (presskanne kanskje? )
Man lærer  .....
Men det er jo godt med en orntlig god kopp evergood kaffe også da!!!

Og her er min kjære Dolce Gusto piccolo.... 

eh.. ja... det er kanskje litt mange kapsler for øyeblikket.. men må jo ha noe å velge i!
Dere er hjertelige velkommen på en kopp altså!!!

Har sortert litt. Det er 2 av disse fordi det er kaffe + melk.

12 forskjellige teller jeg... noen har jeg lite igjen av forsåvidt.

Mocca
Chai tea latte
Latte macciato light
Cappucino ice
Cappucino light
Espresso intenso
Espresso barista
Aroma
Caffe lungo uten koffein
Cortado
Caffe grande intenso
Caffe  americano house blend

Har kjøpt de fleste på Elkjøp i grunn. de har et bra utvalg. Matbutikker er jo helt håpløse. 49,50 pr boks. De med 2 bokser er det 8 stk i(ferdige kopper altså)  og de med en kapsel er det 16 stk i. 


Og dette er de beste for øyeblikket! MEN de 2 siste er kun til dessert, masse sukker!!! venter i spenning til det kommer en sukkerfri variant!!(cappucino ice er også veldig søt)

Man skal heller ikke kimse av bruksanvisninger!! ingen skam!! 
For det er jo forskjellig vannmengde!! River av pappesken, og så putter jeg disse på kanten av bollene. Lett å finne de pga fargene. 

....og sånn litt alvor på slutta.. denne maskinen ble jo egentlig den siste bursdagsgaven jeg kjøpte for pengene jeg fikk av pappa`n til bursdagen min i fjor.. memory...

 


1 kommentar:

  1. Det er jo så koselig med kaffemaskin på benken, men jeg liker dessverre ikke kaffe. Mannen gjør det enkelt med kaffepulver og vann inn i micro'n. Ikke så kravstor nei.

    Jeg hadde fri den dagen du var på jobben min. Ellers jobber jeg aldri lenger enn 13.

    I dag er D-dag.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..