Totalt antall sidevisninger

onsdag 29. februar 2012

Noen fra Fredrikstad som har lyst på norgesglass??


Seriøst - jeg trenger jo ikke alle disse norgesglassene!!!
Stemplene i bånn er litt forskjellige. Mosseglass og Drammensglass for det meste. Eller, stempler heter det kanskje ikke direkte da men.. Forskjellige størrelser som dere ser. Ikke vasket på bildet, men det gjør jeg selvsagt senere. Litt sagflis og støv!

SÅ HVIS DERE HAR LYST PÅ GRATIS, SÅ SEND MEG EN E-MAIL! an-krih@online.no

ps kun for de fra Fredrikstad! sender ikke. 

klem fra Ann-Kristin

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Oj... Så mange du har. Jeg kunne godt tenkt meg noen svære. Har bare små selv. Gjerne de høye og vide som står til høyre der. Og kanskje et par i "normal" størrelse.

    Eh... Står jo send mail. Ja, da gjør jeg det...

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Kjempefine!!
    Så fint gjort å gi bort!!!!
    Ha en fin dag!!

    Klem

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..