Totalt antall sidevisninger

onsdag 8. februar 2012

"Nytt" englebilde

Jepp - har endelig fått opp bildet mitt på veggen! Dette har jeg hatt på det gamle rommet mitt hjemme, altså er det snart eh, 40 år gammelt. (mulig eldre, jeg vet ikke) Jeg byttet rom rundt 1.klasse, så det har hengt på "roterommet" siden da. MEN jeg har hatt lyst til å ha det med meg, jeg har bare ikke fått feka meg til å ordne det!

 Jeg byttet ramme på bildet.. skulle kanskje ha hengt litt lengre ned, så jeg etterpå :-(

På motsatt vegg henger jo disse like gamle englene :-)


2 kommentarer:

  1. Å. så koselig! To av disse hang på veggen i mitt barnerom :)

    Beate♥

    SvarSlett
  2. Så nydelige, Ann Kristin <3 Er alle tre fra din oppvekst...?

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..