Totalt antall sidevisninger

søndag 12. februar 2012

Snart slutt på denne uka også..

Går fort igrunn...
Jobbehelg, så har lissom ikke hatt fri heller. TROR jeg skal prøve å bli her hjemme neste helg. Ikke jobbe i huset altså.. Tror jeg. Har en plan oppi hue mitt, men vet ikke om jeg skal gjennomføre den NÅ eller vente til våren.. det burde vel vært det lureste, men... Planen omhandler MALING nemlig... men sier ikke noe mer!!! Men det står mellom lady tidløs, eller sens morgendis - hvis jeg ikke finner andre alternativer. Men siden jeg har så mega stor leilighet, så er det vel ikke så vansklig alikevel.. hihihihi Har lyst til å prøve den pure colour malinga da.. georgeus, georgeus - no skratching vet dere.. (jadda, engelsken min suuuuger!! ) Men må tenke altså...

malingslukt - vinter - dårlig lufting - bedre på våren - men Ann-Kristin vil male NÅ - enklere å henge opp og omgjøre bilder etter maling..  - godt å gjøre noe her også - muligheter for å dra til huset og sove tross alt.. 

Jeg får sove på det. Sånn som han her..

  (Disse bildene er tatt 9 og 12.febr - så dere skjønner han elsker den nye puta!!

Søndagsklem fra meg!!
(ps - prøver og ikke tenke så mye på morsdagen i dag, jeg.. dessuten kunne mamma`n min vært 76 år i går.. alltid tungt å komme seg gjennom disse dagene..)


2 kommentarer:

  1. Så nyyydelig da! Ha en fin kveld!

    Beate♥

    SvarSlett
  2. Jeg ser at pus storkoser seg på den nye puta si - så herlig! Han har ihvertfall ingen bekymringer om maling, lukt og hvilken farge man skal velge - hi, hi :-) Blir spennende å se hva prosjektet resulterer i.

    Ha en fin kveld!

    Klem
    Netta

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..