Totalt antall sidevisninger

lørdag 4. februar 2012

Sukk - noe så nydelig!

Nemlig alle de forskjellige koppene vi fant på loftet!! Har på følesen en slekning har samlet på et sett av hver.. Noen som det var flere av, eller manglet enten kopp eller skål,  men pytt. Er ikke sikker på hvem som har samlet, men enten farmor eller en tante av pappa tenker jeg. Jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med denne samliga her.. Noe må man ta vare på for ettertiden, ikke sant.. Har tenkt til å prøve å finne meg en fiiiiin hylle eller skap til å ha på kjøkkenet eller stua. Men må jo ha en viss bredde/dybde da..


 Jeg har vasket forsiktig opp til den store gullmedalje altså... sorteringsarbeid! Og ho samlet antagelig ikke på asjettene... REGNER med at det er fruen i huset hvertfall...
 Trekassa var ille fin!! Og i bra stand.
Ikke alle overlevde alle årene oppe på loftet dessverre.. Spesielt det til venstre var jo så nydelig..

5 kommentarer:

  1. ...som å finne gamle skatter! Så koselig! Ønsker deg en fin søndag!

    Beate♥

    SvarSlett
  2. Så flotte skatter, måtte være en lykkedag, blir nok fint med et lite skryteskap :-)
    ... og kassen var jo helt perfekt!!

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Jeg visste du ville finne noen skatter på loftet der. Moro og da.

    Håper du har lykke på finn.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  4. Skattejakt er alltid moro og spennende, og jammen fant
    du noen fine skatter også. ;) Herlig ! ♥ Synd at ikke alle koppene overlevde da.

    Ønsker deg en fantastisk fin vinterdag ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  5. Slike ting har stor verdi, gode minner å ha..... Blir garantert flotte i et utstillingsskap! Jeg har til og med spart på gamle håndstrikkede opptørkshåndklær som min oldemor har strikket. Bruker de enda, og hver gang jeg tar de frem tenker jeg på Bessa som jeg var så glad i....<3

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..