Totalt antall sidevisninger

fredag 16. mars 2012

De aller siste skattene hjemmenfra.

Tror dere ikke jeg fant enda mer i kjelleren om onsdag da!
Jeg og Monica ryddet altså ut resten om onsdag og torsdag, 2 kontainere til (4 tilsammen) Garasjer, utedo, ja alt er tømt nå! (jepp . den gamle utedoen er "fin" lagringsplass!) VI ER FERDIGE!!! (med unntak av alle de gamle hvitevarene rundtomkring som skal tas til onsdag)

I kjelleren bortgjemt stor det en trekasse. og den var det noe oppi. rustet fast i låsen selvsagt. Men da fant Ann-Kristin frem slegga, nei jeg mener, en rusten skiftenøkkel, og slo løs. Og oppi der var det jammen 4 melkeflasker! (Sammen med ei avis fra 1968) 3 store + en litt mindre. Og sånne "ekte"har jo ikke jeg ! morsomt. Tydelig godt brukt, men litt klor gjorde susen. Skal jo ikke ha drikkevarer oppi der uansett. De er så søte så!!

Her kommer dem!
beklager mørkt bilde altså, kameraet mitt skriker på batterioppladning stakkarr!

Hentet også hjem en osteklokke, denne visste jeg om altså.
Tenkte å sette den på et sølvplettfat med noe under eller noe sånt :-)

Nå gjelder det å pønske ut noen gode ideer til de melkeflaskene. Nå som det nærmer seg sesongstart, så er det fristandes med noe rødt og hvitt ... eller lettere i et norgesglass kanskje. Jeg får ta meg en tur i butikken dems for å sjekke utvalget, kanskje jeg finner noen ideer. Buffer har jeg jo.. Oj, nå må jeg prøve!

Ha det bra.

3 kommentarer:

  1. Hei.

    Igjen, tusen takk for norgesglassene. Nå gjenstår det å finne plasser til de.

    Den kjelleren var jo rene skattekammeret. Og melkeflasker er jo så fint. Så på noen på frimarkedet, men jammen vet de å ta seg betalt for de. Du finner sikkert på noe lurt med de.

    Fin helg. Tenk en drøy uke til seriestart. Gleeeeder meg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Så fine flaskene var...
    Tusen takk for glassene i dag!
    Ønsker deg en kjempe fin helg!
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Bare koslig å gi bort til noen som setter pris på dem! Regner med at de kommer til et godt hjem hos dere to!

      ...og hvis noen lurer - jeg har faktisk bare 1 stort glass tilovers!!!

      Ja, rart at der hjemme som jeg har gått ut og inn i snart 40 år, så skulle jeg finne så mange "ukjente" ting!! Hovedgrunnen til at jeg ikke har sett så nøye i kjelleren før, er nok at NÅ hadde jeg en stor lyskaster som jeg lånte av Monica.. mot en enkel lyspære + lommelykt før.. Og som dere vet, JEG ER MØRKREDD!!

      klem

      Slett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..