Totalt antall sidevisninger

søndag 18. mars 2012

For mine TRUMF poeng hentet jeg ut :

 Phillips juicepresse! 


 Her må det prøves! appelsin, agurk, eple, bittelitt chilli, en gulrot.


 ps Kjøleskapet mitt er ekstremt velfyllt altså! pleier heller å være minimalt.. på grensa til kjeeeeedelig! Men siden jeg hadde henta juicepressa på posten, så måtte de tjo handles noe spennende - hihihihi

Dette er "restene" altså!

MEN det er mye å vaske opp/skylle av "bare" for et glass juice da! tvilsomt om jeg gidder det hver morgen lissom!

Har dere noen erfaringer? hva med erfaringer rmed grønnsaksjuice? Må jo være litt sundt også, ikke bare fruktsukker i mengder! Gikk veldig greit å mose den gulrota altså, så det meste går nok da.

Kommer tilbake hvis jeg oppdager noe ille godt selvsagt!!


3 kommentarer:

  1. Hei.

    Jeg vet åssen det er med slike maskiner. Greit å ha, men blir sjelden brukt etterpå. Vi fikk en popcornmaskin til jul en gang og den var GEDIGEN. Måtte pent bytte den, for den hadde hverken blitt brukt eller lett plassert bort.

    Har linket til deg i dagens innlegg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Du får bruke den på fridagene dine :-) Det tar litt tid med rengjøring men smaker jo bare såååååååååååååå godt!!! Du må prøve å lage noen grønnsaksjuser. Det er jo kjempesunt og må jo være gøy med nye smaker ;-) Lager selv smoothies hver morgen men det er da bare en kolbe + lokk å gjøre ren da, men husker at de første gangene syntes jeg det var pes og nå er det helt greit :-) tenker ikke over det en gang.

    Du må holde oss oppdatert!!

    SvarSlett
    Svar
    1. hehehe - heldigvis har jeg plass under benken :-)
      Popkornmaskin høres da voldsomt overdrevent ut! slenger ei pakke i mikroen, jeg. Hadde nok også byttet diskre ganske kjapt..

      Kate; jeg har smotie maskin også, sikkert sånn du mener, kolbe med kniver nedi. Men den funker jo dårlig på gulrøtter og sånn :-/
      Dagens etter jobb:
      2 gulrøtter
      2 stenger stangselleri
      litt melon
      1 eple

      God, men med en liten dæsj appelsin blir den nok enda bedre!

      Har et oppskriftshefte, går jo an å slå opp der.. men endel fruktjuicer der da.

      Står ferdig vasket og klar til i morgen !

      Snart trening, Kate!!

      klem

      Slett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..