Totalt antall sidevisninger

lørdag 17. mars 2012

Fornøyd!

I dag har jeg ordnet og bytta om (igjen..) her.. (+ bittelitt shopping)

 Måtte kjøpe litt mer pasta så jeg kunne fylle opp - hihihi. Og så blanda jeg en kornblanding. (havregryn, havrekli + 4 korn. I den lille er det tørka frukt som jeg hakka.
 Det ble litt mange roser... Plantasjen har jo 3 buketter for 100 kr.. + litt brudeslør.

 Nye sløyfebånd ble det også i dag :-)
 Plasserte disse oppi her istedet.

 hehehe - fikk stappa en liten en oppi her sammen med noe blomstertyll greier som jeg kjøpte i blomsterbutikken i Østfoldhallen . Skrævla/prata med en hyggelig jente der, og måtte jo fortelle om alle ideene mine! Spesielt FFK glasset! Ho foreslo peanøtter eller chillinøtter oppi melkeflaskene og det var jo smart !


 Satte bort trollene og heksene jeg arvet av naboen min som døde for 4 år siden. Ta de frem til høsten igjen! Fant jo ikke noe til flaskene som passet under "taket" her da... I det norgesglasset borti kroken putta jeg stoffbåndene mine m.m foreløpig hvertfall.
 ps var noen ille små garnnøster i Østfoldhallen (garn/hobbybutikken) - til muffinsstrikking og sånn sa ho. SØTE DA!!!
 Stappa sånn oppi flaska også, med en uekte orkide jeg hadde.

 kameraet bare svinsa over sofaen gitt... og gjett hvem jeg fant..

 Soverromsvinduet har også fått seg et glass nå. (har jeg vist de nye englepottene fra Maxbo?? )

 Fant noen søte hjerter til å ha under osteklokka. Et passende fat fant jeg også i skapet.
 Prøvde først med englene under der, men de var for høye.

Denne er det ei stund siden jeg fant, men tror ikke jeg har vist den før. Ryen i Østf.hallen, minns jeg.

Lørdagsklem!

2 kommentarer:

  1. Hei.

    Så bra at du fant bruksområde for både glass og flasker.

    Ha en fin helg og kos deg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
    Svar
    1. kose deg du og!
      1 uke igjen nå :-)
      Ordnet dere ny plass??
      M-8-21 her vet du.. same as last year.
      klem

      Slett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..