Totalt antall sidevisninger

lørdag 10. mars 2012

Hva skal man egentlig bruke norgesglass til?

Ja, når jeg nå har dratt med meg en hel bråtæ me glass, så må jeg jo bruke dem å!

Fikk en ide... Plantasjen.
 Uekte blomster er jo igrunn ganske praktiske! Trenger jo bare en støvristing innimellom! Og dette glasset er jo ganske smalt i toppen. (har bare dette) en stor rose, + 2 vanlige + noe grønt. brun småsten (plantasjen alt sammen)
Dette er kirsebærblomster vissnok. rosa + hvit stilk. + en stilk hvite sukkertopper.
Egentlig var plan A, å finne en uekte eller ekte orkide, men må måle litt så jeg får pressa`n oppi glasset. Stakkarr, best med uekte da kanskje.. Men så så jeg de hadde så mange fine andre blomster... (blitt fint i Fredrikstad etterat de har gjort om butikken forresta :-)

 Fullkornspasta.
Sukker, salt og flaksalt.

Og så hører jeg stadig en liten fugl snakke om lykter... 

Kanskje jeg skal putte løsvektste oppi dem... Teposer blir jo kronglette.. Og kaffe skal jo helst i lystette bokser..


Tatt gjennom stuevinduet. Orka ikke gå ut igjen. Påskeliljer, perleblomster. De jeg har inne er jo snart avblomstra.. Håper de ikke blåser bort her da..
Jo, denne her er orntlig altså :-) Medlemstilbud denne uka 2 grena til 79 kr var det vel. (jadda, prøvde å stappe`n oppi et glass, men den var (heldigvis??) for stor ...

God lørdagskveld til dere!
klem og kos fra Ann-Kristin og Truls (han snek seg vel ikke med på noen bilder i dag tror jeg..)

2 kommentarer:

  1. Ser du har funnet bruksområder til dine. Har også planer for mine. Og tusen takk for at du ville kvitte deg med noen. Ikke like lett å finne de store.

    Vi snakkes snart igjen.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Kjempefine! Jeg tar sløyfe rundt og fyller dem med smågodt...eller i kjøkkenskapet finner man jo nok av ting putte oppi. Og da blir det så mye finere i skapet! Ha en finfin kveld!

    klem, Beate

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..