Totalt antall sidevisninger

fredag 30. mars 2012

Noen som blogger fra IPAD her?? hjelp søkes!

Jepp - sliter enda :-(

(har fått ordna den idiotiske "ordboka" forresta)

Jeg får skrevet, men ikke lagt inn bilder!!
Jeg kjøpte meg sånn overføringsdings i går. (fra kamera til ipad/apple) Har lagt inn og overført bilder til Ipaden.
Så skal jeg skrive innlegg, og legge til bilder. Kommer til "bildesiden", trykker på legg til bilder, og så får jeg bare opp "velg fil" - uten at det går an å gjøre noe mer med det.. Trykker jeg legg til bilder en gang til, så får jeg bare den samme beskjeden.
Noen som vet om jeg mangler noen innstillinger el lign??

Skal jo lissom prøve å blogge fra USA turen da, og da må jo alt være innlært!!

Finnes sikkert noen moderne glupinger der ute!!

ps, denne uka har gått ille fort gitt!!!

2 kommentarer:

  1. samme problem har jeg, har du funnet ut av det?

    SvarSlett
  2. Jeg sliter med det samme. iPad støtter ikke Java, som du må ha for å laste opp bilder. Jeg er ikke så datakyndig, men har funnet ut at du trenger en app som gjør det mulig å laste opp bilder. Jeg vet ikke hvilken app du må ha, prøv å Google. Lykke til, til oss begge :)

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..