Totalt antall sidevisninger

lørdag 31. mars 2012

Nydeeeeelig sol og bittelitt jobb!

Bittelitt?? JA kan jo innbille meg det..

Skapet jeg bestilte på Bohus for evigheter var endelig kommet altså.. Og jeg kan jo skru sammen UTE tenkte jeg.. (litt småkjølig, men det får godtas :-) ) ..... men det var igrunn litt større og TYNGRE enn jeg husket det, så nå er jeg i tvil om hvor jeg skal ha det selvfølgelig... Er jo planlagt å ha de gamle kaffekoppene jeg fant på loftet inni. Plan A var jo å henge det opp over tv`n men tror jeg kjapt dropper den vågale ideen der.. (brått så har ikke Ann-Kristin tv lengre lissom..)

Det ble også en stk ny putekasse fra Europris.





For jeg fant meg endelig en sofa!! Og da trenger man jo en putekasse til :-)
Veldig fornøyd, både jeg og den 4 beinte med pels.
Fant den på Classic møbler. Og ville ha i grått/mørkegrått pga plastikkbordet og verandaen. Og tykke puter. Og høy, så den passer til bordet. Og 3 seter, så jeg kan strekke ut beina! Ganske kresen jeg se! Irriterendes å gå rundt til diverse butikker og høre at de kun solgte HELE grupper, når jeg kun skulle ha en sofa! Diskrimenering!! Ikke var det ventetid på denne heller. Måtte riktignok kjøre hjem putekassa og hyllene, for å få plass i bilen, men sånn er det bare.
Nå kan vårsola bare komme!! Pledd har jeg jo i hopetall!

God lørdag til dere!!
Husk eart hour kl 20.30!!!

Skal se etter deg i morra Mona Christin!! Vinkeavtale! Har nok ei svart jakke regner jeg med. (eller det kan være fristandes med den hvite boblejakka hvis det blir hakkandes kaldt..) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..