Totalt antall sidevisninger

lørdag 3. mars 2012

Nydelig middag - og koslig besøk!

En god restaurant middag er helt nødvendig sånn innimellom nemlig! hihihihi

Min gode vennine Mona og jeg tok turen til Fredrikstad & Jakob Aall i går kveld.  Mitt første besøk der.

 Alt stabla i høyden!
Meg: lammecare, portvinssaus, rotgrønnsaker og nederst potetskiver (husker ikke hva de het; terrinepoteter el lign? )
Mona; indrefilet, champingnonstuing, peppesaus, rotgrønnsaker og de samme potetene.

Kan så absolutt anbefales videre!

Dette også..
Jammen godt vi er gode venner.. søtt for 2 - eller noe sånt het denne desserten.. jepp - halvparten hver.  creme brulee, bringebærsorbet, vaniljeis, sjokoladesak.

Et nydelig måltid ble avsluttet med et par tekopper hjemme hos meg - og litt planlegging av høstens storbyferie som går til ROMA. 

Nå er det dags for mere mat.. hihihihi
tortillalefser med kyllingkjøttdeig m tilbehør! og jammen tror dere ikke en pose med påskemarsipan havna i handlekurva i dag da.. årets første marsipan altså!.. (men burde kanskje ikke spise de i det hele tatt siden jeg er allergisk mot nøtter og mandler... men litt småsår og sprukne hender får tåles...  ! ikke sant? )

ps; Mona Christin og Eva Elisabeth; norgesglassene er nå vasket og klar for avhenting :-)
Og Anne Karin S - du får ditt til mandag! (skal se om jeg har flere Mosse glass hjemme kanskje hvis du vil ha flere altså) Ta det med ro Kristin N - nok igjen til deg også :-)

Ille svær lørdagsklem fra Ann-Kristin!

2 kommentarer:

  1. Mmmmmmm, så hærlig godt ut! Og du vet at jeg vil være med til Roma - i bilder som vanlig :)

    Nyt lørdagskvelden!

    Stor klem

    SvarSlett
  2. Så bra at du har fått litt respons på norgesglassa dine.
    Vi finner på noe vettu.

    Har ikke vært på Jacob All før, men hører de har dyr men god mat.

    Du er jo rene globetrotteren.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..