Totalt antall sidevisninger

fredag 23. mars 2012

snaaaart!

Nemlig! snart søndag og seriestart!! Ser stadig på mitt sesongkort - hihihihi Synd vi åpner borte...

MEN serien starter jo egentlig i dag om 25 minutter med første kamp! Ikke oss riktignok, men pytt.

Utrolig nok holder FFK bukettene mine seg enda :-) Kjøpte dem jo om lørdag! Riktignok begynner de hvite rosene og bli litt brunaktis, men de røde er fine enda. Noen som vet hvorfor de hvite ikke holder like lenge??

eh.. fikk lyst på pizza sånn helt brått lissom.. skulle jo heller vært pølse i vaffel, men kanskje til søndag lø 18 istedet?
Grandiosa er ingen høydare akkuratt, men når det var 2 i pakka på den med tortilla chipsa (som jeg ikke skal kjøpe flere av!!) så... og noe rømme og tacosaus jeg egentlig burde ha fått brukt opp...

Nå er vi igang igjen! shitt au- Molde Strømsgodset får duge i mangel på de rød og hvite.. !!

ps godt det er flere enn meg som prioriterer de fiiiine vårværet enn  blogging.. men side SØNDAG.. det var jo voldsomt lenge siden også da..
Kontakta megler i går, så nå er neste epoke med huset hjemme igang.. (vel, gjennstår å vaske 1 etasje + litt hagearbeid..) + diverse småting som skal hjem hit. (verktøy,stol m.m)
Jepp - ferdig med hele huset med rydding på 2,5 måned! synes det er bra, jeg..

pizzaen er ferdig.

2 kommentarer:

  1. Blir spennende. Gleder meg som en unge. Prøve å få med 2 kamper i påska, hjemme mot Stabæk og borte mot Hønefoss. Det er jo like borti gata her... Hehe...

    Tvi tvi.

    Klem Mona C

    SvarSlett
    Svar
    1. hehehe - ja, det er jo sant det! Må tenke på den siste der. Blir jeg ferdig med å vaske hjemme før påska, så har jeg faktisk heeeeele påska friiiii!!
      Med andre ord: Ann-Kristin, kom deg hjem til Saltnes og finn frem vaskeklutene og sett i gang! Jobb kl 14.30, så best jeg setter på alarmen - hihihi - man kommer lissom så godt i gang NOEN GANGER.

      klem og kos på deg

      Slett

Ille koslig hvis du legger igjen en hilsning til meg..